Nou mensen, we hebben het er nou al zo vaak over gehad. Het wordt toch maar eens tijd dat we die meeting gaan organiseren Over een paar maandjes staat de grote vakantie alweer voor de deur en over een weekje (voor Zuid-Nederland iig) de meivakantie. Kom maar op met die ideeën! Locatie, wanneer, wat doen?
Ik verwacht ook niet anders Maar aangezien het clubje nu redelijk verkleind is, moet het vast wel lukken Misschien centraal gelegen bij Alex? Daar ben je zo als je met de trein naar Utrecht Centraal gaat en dan de bus naar de Bilt neemt. *spreekt uit ervaring *
maar is er al een datum ofzo bekend? ik heb het nog niet kunnen lezen haha. maar msichien hebben jullie al onderling op msn ofzo al wat afgesproken? haha
Ik wil ook mee. En ik wil best naar het zuiden reizen, omdat meer van jullie daar wonen. Maar dan wil ik wel op een doordeweekse dag dat m'n ov geldig is.
Datum is denk ik eerst handiger dan tijd, maar locatie is ook wel handig We kunnen trouwens ook wel gewoon in de Bilt afspreken zonder dat Alex er iets van weet Ze komt hier toch niet