Als iedereen nu aangeeft welke data wél uitkomen, dan krijgen we een mooi overzicht wanneer de meesten kunnen, en kunnen we daarna verder stemmen met de data die we overhouden.
Je mag nu dan ook zoveel opties kiezen als je wilt, en je kunt nog wijzigen later.
Stemmen kan tot 6 mei.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-05-07 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Data van 16/17 juni gewijzigd :+
2 en 3 juni geen probleem 9 en 10 juni heeft Ries zijn kids en die wil er ook wel bijzijn denk ik Weekend daarop, zoas Arjette al zei 16 en 17 juni, is het hier kermis op t dorp en ben ik 2 dagen dronken... 23 en 24 geen probleem 30e is de keuring dus kunnen we niet 1 juli idem 9 en 10 juni 7 juli is Robin jarig, die wordt rond 12 uur door pa gehaald, dus s middags zou t kunnen 8 juli ook geen probleem 14 en 15 juli idem aan 9 en 10 juni
Ik ben heel makkelijk, ik heb nog geen plannen vast staan, dus ik kan alle data. Zaterdagen kan ik alleen als het ver van te voren bekend is, en als er genoeg mensen zijn op mijn werk, maar dat is meestal geen probleem.
Voorlopig kan ik alle data, maar ik ga niet stemmen omdat ik geen flauw idee heb, wanneer ik kan en wanneer niet. Ik hoor over het algemeen een week van te voren wanneer ik moet werken... Dus het blijft spannend voor mij
Het rijden is verplaatst naar eind mei, dus alle data kunnen we eigenlijk wel! We gaan rijden op het Ermerstrand, vlakbij jullie Yootha! Zin om te komen kijken ? Het is in het weekend van 26 en 27 mei, met Pinksteren .
Mij komt dat ook goed uit . Ik mag dan weer autorijden en alle verhuisperikelen zijn dan achter de rug .
Als je dat wil weten moet je haar even mailen , maar ik heb zo'n vermoeden dat het eventjes niet uitkomt voor haar. Jammer dat ze zo ver uit de buurt woont, hè...