Boktmeeting NB topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

o0eefje0o

Boktmeeting NB topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 10:51

Hoi hoi Noord brabant Bokkers Haha!

Na lang laten wachten laten Hilde (Carlolover op bokt) en ik jullie niet langer in spannig.

We hebben samen 3 datums geprikt om eventueel met zijn alle wat leuks te gaan doen en dan hebben we besloten om om de datum waar de meeste animo voor te kiezen.

we zijn gekomen tot:

Donderdag 17 mei
Vrijdag 18 mei
of zaterdag 19 mei
dit is in het hemelvaart weekeind.

en dan wat was het idee? Haha! Haha! Haha!

Als eerste verzamelen op het NS station in Etten-Leur hier hebben we voor gekozen omdat er veel mensen uit het topic uit deze omgeving komen. viewtopic.php?f=146&t=651131&st=0&sk=t&sd=a&start=4850

dan wilde we na de paarden melkerij edewijs in etten leur gaan hier kun je een excurie boeken die duurt ongeveer 1,5 tot 2 uur en kost maar 5 euro per persoon.

daarna leek het ons leuk om met zen alle door te gaan na het wok restaurant in etten leur. hier zullen de kosten ongeveer 20,- euro zijn voor onbeperkt wokken daar komt het drinken dan nog bij maar dit zullen de kosten wel niet zijn. wokken is iets wat iedereen wel moet lussen (vis, vlees groenten saus na keuzen en zelfs friet)

en voor eventueel echt geintreseerde nog een uitloop met de trein na Breda voor een avondje lekker gek doen en de stad in duiken :d

kom maar op met jullie reacties

Het geld wel : als je je eenmaal ingeschreven hebt dan moet je meedoen ivm reserveringen

Barst maar los Haha!

o0eefje0o

Re: Boktmeeting NB topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 10:51

info mail van de Paarden melkerij:

Beste Lezer,

Vriendelijk bedankt voor de interesse die u getoond heeft in onze paardenmelkerij.
Wij willen graag in overleg me u een excursie inclusief rondleiding verzorgen.

Een excursie duurt ongeveer 1.5 tot 2 uur. De aanvang kan in overleg met u besproken worden.
U wordt ontvangen met een kopje koffie of thee met koek (of naar wens iets anders).
U wordt geïnformeerd over onze paardenmelkerij, de samenstelling van de melk en haar werking. Tevens wordt uitleg gegeven over de producten die van paardenmelk gemaakt worden. Wij bieden u een tweede kopje koffie of thee aan en nodigen u uit voor het bijwonen van het melken van de paarden met de gelegenheid tot het proeven van de melk. Vervolgens wordt u rondgeleid door de diervriendelijke stal alwaar u de merrie`s met hun veulens kunt aanschouwen.
Wij kunnen dit alles geheel voor u verzorgen voor een bedrag van € 5.00 per persoon.

Als optie is het mogelijk om in combinatie met de excursie onze paardenmelklikeur te proeven
voor een bedrag van € 0.50 per persoon.
Een lunche voor of na de excursie kunnen wij voor u verzorgen voor een bedrag vanaf € 6.50 per persoon.

Vertrouwende erop u naar wens geïnformeerd te hebben verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Maria Jochems
Paardenmelkerij De Edelweiss

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 15:51

Goed zo eef! Haha!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:08

paardenmelkerij lijk mij leuk alleen ik hou niet van wokken. dan beetje zonde van me geld

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:10

ik vind het een leuk plan, maar wat doen we met vervoer? lopend?
en die wok lijkt me ook leuk.. K hoop dat ik dan geld heb...Knipoog

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 17:16

uhm jha lopend kan toch goed Haha! kan nog melig worden ook of met de fiets of als er auto's zijn met de auto maar dat denk ik niet....

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:51

Leuk Haha! maar ik weet nog niet of ik mee kan, ivm concours nieuw paard... (wss heb ik er 1 Haha! )

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:23

o0eefje0o schreef:
uhm jha lopend kan toch goed Haha! kan nog melig worden ook of met de fiets of als er auto's zijn met de auto maar dat denk ik niet....

ik bedenk me net... Op de donderdag kan ik geloof ik niet mee.. Familiedag...

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 09:49

Ik wil ook wel mee hoor. Ik heb geen auto dus ik kan niet rijden. Heb wel een fiets Tong uitsteken .

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 12:55

dus als we even een lijsje maken wie wanneer meej kan
das als ik het goed heb

DONDERDAG Eva, Hilde,
VRIJDAG Eva Hilde Angela
ZATERDAG Eva Hilde Angela

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:58

pfff k vind t rot dat ik nog niets kan zeggen! maar op die dagen zijn ook selecties enzo... dusja.. moeilijk moeilijk!