Snel nog afgesproken over de tijd enzo, het was onderhand al kwart voor 11, ik zou om kwart over 11 Esther ophalen thuis.
Thjuis snel opgefrist en omgekleed enzo, en snel naar Esther!!
Toen héél snel naar het station, kaartje kopen en snel in de trein! We zaten net, en toen reed ie aan.. Nét op tijd dus!

ongeveer 35 minuten in de trein gezeten (irritante stop-trein

Wij naar beneden gelopen, van de vorige keer efteling-met de trein wist ik nog dat daar de bussen waren, buiten. Maar welke bus?

We kwamen daar aan, wij snel nog ff een criossantje eten.

Naar binnen gelopen en daar zag ik paulien al staan, dus de kaartjes aangepakt en naar binnen gegaan.

Toen naar de show van Hans ...nogwat.. haha. Was wel leuk alleen ietsje te veel sprookje.

Daarna opweg naar de vogelrok, waar we nog langs het doolhof kwamen.

daarna zijn we naar de python gelopen waar ik dus eeeeecht niet in ging.

Daarna zijn we *geloof ik?* naar de Piraña gegaan, waar ik doooodziek werd van ene Dennis die mijn elastiekjes steeds uit mn haren trok! Grrr! }> En waar ook een héle leuke jongen in de rij stond...

Nou waren we eindelijk uit die oh-zo lange rij, dus t karretje in! Mijn kont was zeeeeeiknat! En iedereen was heeeeel flauw om steeds weg te gaan als ze nat zouden kunnen worden

Nou daarna moest Brenda ook naar huis, dus waren we nog maar met zn 5e.
Toen zijn we naar de vogelrock gegaan, toch maar in de rij gaan staan maar we waren toch al best snel aan de beurt. Was wel gaaf, alleen duurde hij wel erg kort..! Maargoed..
Toen zijn Dennis, Anne en Aukje ook naar huis gegaan. En wij nog gebleven.

Het was al 8 uur ofzo volgens mij? En het begon al een klein beetje te schemeren, in elk rijk was een feest, was wel gezellig.

Wij wilde nog ff in de bobslee baan, maar die konden we écht niet vinden.

Toen hebben we ff wat gegeten en was echt gezellig want er was daar dus ook zon feest.

Nou het eten opgegeten, en we hadden het ijskoud.. Dus ff een breezertje gekocht.

Nou toen zijn we *ff denken>?* ohja naar de fatamorgana gegaan, was wel mooi, best druk maar het ging weer best snel. Even uitrusten van de hele dag wandelen.

Daarna nog naar de droomvlucht, waar t niet zo heel druk was.. En toen hebben we besloten om maar naar de bus te lopen, het was ondertussen alweer 11 uur.

Toen ineens kwam er rechts van mij/links van esther

Toen kwamen we nog langs een jongen

Toen waren we eindelijk op het station in Eindhoven.. Liepen we eerst nog de verkeerde kant in.

Nou wij naar de taxi's gelopen waar mijn meoder zou zijn, en naar huis.. En SNEL naar mijn bedje gegaan.

Vond t echt een geweldige dag moeten we zeker nog es over doen.