Vandaag heb ik een buiten rit gemaakt met replika.
We hebben elkaar leren kennen via Bokt.

We staan met de paarden vlak bij elkaar gestald.
We hebben via PB een afspraak gemaakt, Marleen zou om 10:00 uur bij ons op stal komen te paard(Merrie Arabier)..
We waren allebei keurig op rijd, replika is een mooie witte Arabier van 16 jaar. Ik kende de merrie al wel, want als ik naar stal rijd met de auto zie ik haar altijd in haar wei staan van ver af. Maar ik wist dus niet dat Marleen daar bij hoorde.
We babbelde meteen ronduit over de paarden en over van alles en nog wat.
Het was kei gezellig. We zijn ander half uur onder weg geweest, en hebben een fijne rustige rit gemaakt.
We vonden het allebei zeker voor herhaling vatbaar en gaan van af nu vaker met elkaar buiten rijden, we hebben onze tels en e-mails aan elkaar uitgewisseld. Dus jullie zullen van af nu vaker van ons gaan horen.
In sept ga ik naar zee, een rit gerangeerd door tinkerwereld en Marleen gaan misschien mee.
We moeten eerst even oefenen met de merrie hoe ze het doet met de trailer daar zij hoogstwaarschijndelijk al heel lang geen trailer meer gezien heeft. En het is toch we 2 uur rijden naar zee toe. Ik hoop dat ze mee kan lijkt me heel gezellig, en als het deze keer niet lukt dan komt er vast wel een volgende keer.
Marleen is een heel lief meisje en ze kan heel goed paard rijden, ze had haar paardje super onder controle!
Kei leuk dat ik een leuk buitenrij maatje heb gevonden via Bokt...
De volgende keer zal ik proberen leuke foto's te maken van ons..
Mon-nikky