Het is werkelijk waar, het was zwaar, maar we zijn daar
DVT 5 jaar
En om dit heugelijke feit (officieel he ) te vieren zijn alle, maar dan ook alle (ook oud-oudgedienden) DVT-ers uitgenodigd om de allereerste meeting nog eens dunnetjes over te doen!
Lijkt mij dat het de hoogste tijd is om te gaan plannen Zo, come on and shoot!
Jaaaaaa, geweldig! Moeten we het recept voor kip in een hoed weer zoeken (van wie kwam dat ook alweer?). En onze jas over de bordjes gooien daar *kuch* .
Weet niet meer wat ik gemaakt heb? Zal wel eiersalade geweest zijn, alhoewel in de loop van 5 jaar de DVT'ers mijn zelfgemaakte knoflooksaus meer gingen waarderen!
Voorstel voor een weekend eind mei? Dan kan Caroline (Sterre) er ook bij zijn en die hoort er gewoon bij!
(Ik ben btw eind mei ook nog jarig en word dan 35 -au au au au- dus dat wordt dubbel feest! )
Het lijkt mij wel een leuk plan om, als het aanemelijk is dat het weer redelijk is, gewoon de eerste meeting in Het Loo over te doen. *misschien zijn er nu weer van die leuke mannetjes die hun mobieltjes net niet in de poep laten vallen en van die mevrouwen die op hun hond lijken opv andersom *
wow, ik wist geeneens van het bestaan van dit topic af! Maar was al wel op de hoogte dat er een jubileum meeting gepland ging worden. En natuurlijk ben ik ook van de partij.. alhoewel het laatste weekend van mei voor mij niet echt handig uitkomt... Maar goed, zo te lezen is er nog niet echt een datum dus ik wacht rustig de datums af!!
Ojee, het laatste weekend van mei wordt waarschijnlijk het weekend waarop ik mijn flat definitief leeg moet hebben. Ik kan alleen in de weekenden daar werken, dus ik vrees dat een meeting in mei hem niet gaat worden voor mij, zeker niet tijdens de laatste twee weekenden .
Och jemig .... ehh ... jullie overvallen me nu even ! Ik ga deze week een datum prikken en ik vind toch zeker wel dat Gwen er ook bij moet zijn ! Gwen, begin dus nu maar vast met inpakken ! Er zijn toch vast wel dingen die je nu alvast bij Eric kan droppen (duikt weg voor een pantoffel die richting mijn hoofd komt )?!