El_Beauty schreef:Of je moet het niet erg vinden natuurlijk

dan maakt het me niet zoveel uit..
Nou als iemand een leuk onderwerp heeft om over te praten laat het maar horen..
Mischien leuk om voor de ons nieuwe bokkers groepje een naam te verzinnen dus iemand die iets leuks weet laat maar horen..
Hmm, ben even niet zo creatief, verder dan "Dé Gelderse Bokkers" kom ik niet
El_Beauty schreef:Eventueel een verhaaltje over je pony/paard/verzorgpony
Naam leeftijd, ras hoelang je haar/hem al heb
Manege waar je rijd of heb gelest..
Ik heb helaas geen eigen paard, wel heel lang een verzorgpaard gehad in Doorwerth, een Halfinger merrie, zie mijn profiel.
Op het moment rijd ik nog maar 1x per week, op een stal/ manege in Bennekom, Quadenoord.
Onderling zijn er wel wedstrijdjes, vooral dressuur, en 1x per jaar equipe. Ik zit op M1 niveau.
Vroeger heb ik gelest op klein vosdal, in heelsum, maar dat was alleen de eerste 2 jaar dat ik reed.
Ik ben helemaal gek van IJslanders, en ga ook elke zomer een week naar de Besmaninckhoeve in Friesland.
Afgelopen jaar heb ik wegens omstandigheden met de eigenaar moeten stoppen met mn verzorgpony.
Ik had het daarom helemaal gehad, en vond 1x per week zekerheid fijn, maar een bijrijdpaard wilde ik niet meer.
Enige tijd geleden heb ik een advertentie op marktplaats gezet voor een bijrijdpaard, want het begon toch weer te kriebelen en daar heb ik veel reacties op gekregen!
Aankomende week ga ik kijken bij een paar stallen, dus ik ben heeel benieuwd of er wat bij is, en of het gaat klikt!
In de toekomst, na school, (over 3,5 jaar pas
) ben ik van plan mijn eigen IJslander aan te schaffen..