[besloten]het lamoentopic naar het strand.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

papiertjuh

[besloten]het lamoentopic naar het strand.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 16:18

Poging 2. De computer viel net uit.

Meeting nr. 2 alweer en dit keer niet naar het lamoen, maar naar het verre westen. Iris en Fenn kunnen nu niet de trein verkeerd nemen, hoeven niet meer naar het station gebracht te worden (bedankt nog Paulien), komen niet opeens mee eten(danku Tessel), zitten niet meer tot twaalf uur in de trein en hoeven ook niet om zes uur/half zeven uit hun nest te komen. Geen verkleumen meer op het station, geen treinreis meer van drie uur. Wel moeten we de lamoenpaardjes een maandje of wat langer missen Ach gut

Waar
Bij manege Smit in Noordwijkerhout. Vlakbij strand, zee, duin en niet altijd zon.

wanneer
zondag 25 februari van 10.00 tot 12.00 en van 14.00 tot 16.00. Het zal vast nog drie keer van datum wisselen, maar deze datum is beschikbaar. We moeten het wel een soort snel weten om door te geven. Er komen namelijk veel mensen op dit soort buitenritten af Knipoog

Hoe hier te komen
Met de auto, met de trein, wij gaan op de fiets en als je veel tijd heb kan je lopen. Voor de treinreizigers het station in Voorhout is het beste aankomstpunt. Wij zouden dan kunnen regelen dat we jullie ophalen. Verder: http://www.ns.nl en http://www.ANWB.nl of voor de activielingen http://www.fietsroutes.nl

Citaat:
Wie
*Fenn
*Iris.

De rest kan mee quoten, ook mensen buiten het lamoentoppic (Rosa bijvoorbeeld Knipoog ) mogen op zich mee. Wel even lief vragen.

Paarden
Speciaal voor jullie, onze paarden even in een vogelvlucht. We gaan ze allemaal langs. Met een * zijn de watjes paarden Knipoog Verdere info staat erbij.

Omar *
Afbeelding
Een lief paard, iris en ik weten er weinig van. De laatste tijd niet opgereden. In de bak kan die af en toe voorover vallen en aan je handen hangen. Meer info op te vragen bij Omar lievelingen (het manege Smittoppic in de MHK beantwoord gaarne uw vragen.)

Prins
Afbeelding
Een schijnheiltje. Kan lief meehobbelen, maar heeft zijn buien. Zijn meerdere mensen minder leuk van afgevallen. Fenn vind Prins leuk. Geen * , want hij is niet altijd lief.

Manda
Afbeelding
Betere foto komt nog.
Een zenuwpeesje, het paard waarmee Fenn dwars door die heg heen is gegaan. Gaat niet mee naar buiten meer. Ze is ontzettend lief en zou geen vlieg kwaad doen, maar is ontzettend gespannen.

Djolly
Afbeelding
Grootste knuffelbeer van stal. Iedereen wil haar poetsen. Met rijden is ze actief. Ze is heel voorwaarts, maar zit zo lekker. Ze is dik genoeg om er niet af te kunnen vallen.

Vanaf nu geen foto's meer. Er mogen maar zoveel foto's in topic dachten we.

Fox *
Hobbelpaard, der hobbelpaarden. Zeker na lamoenpony's zit ie zoals sommigen afschuwlijk. Verder leuk paard. Een sukkel met rijden, als je niet goed oplet loopt ie zo tegen een boom aan. Denkt af en toe dat ie een Giraf is (hoofd gaat alle kanten op). Oja, bang voor tractoren en vrachtwagens, maar niet extreem. Meestal kan je dat goed opvangen zolang jezelf niet bang bent. Leuk paard. Pling

Bowie
Onze enige pony. Hij flikt het wanneer die iets flikken kan. Eet graag onder het rijden, maar dat is prima te voorkomen, verder kan hij eigenwijs zijn, kan hij sloom zijn, kan hij veels te vlot zijn, kan hij bokken, kan hij super lief achter de rest aansjokken. Het ligt totaal aan zijn bui. Er zijn heel veel mensen die van Bowie houden en hem het leukste paard van stal vinden. Fenn vind hem niet leuk, Iris weet het niet.

Niels *
Het dikste paard van stal (kreupel geweest voor een tijdje en hij heeft aanleg om dik te worden), vandaar zijn bijnaam: Olifantje. Helaas al bezet. Het is Iris haar lievelingspaard. Verder het lievelingspaard van niemand. Buiten een scheet, maar bezit schijnheilige buien. Als hij het in zijn bol heeft geeft ie zomaar een bok of tien bokken. Volgens Iris komt dat nooit voor. (het is heel makkelijk uit te zitten...) (zegt (Iris Nagelbijten / Gniffelen ) Dit doet hij niet snel verder.

papiertjuh

Re: [besloten]het lamoentopic naar het strand.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 17:28

we gaan volgende keer verder... Nagelbijten / Gniffelen (we konden de reactie niet langer weizigen, we hadden ze net alle 21 gehad.)
Als je onder de zestien bent is het trouwens €22,- ben je ouder dan 16 dan is het €26,-

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:55

Doei! post hier even op haar eigen naam. (nu heb ik ook een stipje Schijnheilig )

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:01

*meldt zich Haha!
Citaat:
Wie?

*Fenn
*Iris
*Tessel misschien, dus onder voorbehoud

Heb er al wel zin in, maar ik weet echt bijgod niet wat ik die dag doe. Mocht het zo zijn dat ik bij Pieterburen ga stagelopen, dan kan het zijn dat ik die zondag moet werken. Heb ik die zondag vrij, dan kan het maar zo zijn dat ik maandag om 7:00 moet beginnen en dus zondagavond een 4-uurse terugreis vanuit Noordwijkerhout voor de boeg heb Haha!
Spreken jullie dus maar iets af, dan kijk ik wel of ik meekan of niet. Kan ik alvast wel bijvoorbeeld een plekje reserveren en dan een week ofzo van tevoren afzeggen (aangezien het druk is op jullie manege)?
Oja, die Omar of Djolly lijken me wel wat Ja

Leuk, weer een meetingtopic *LOL*

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:04

Oja, wat ik nog wilde weten, hoelang is het rijden voor die 26 eurie?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:05

oh ik zie het al op de site, 2 uur dus?
Prijzig dagje wordt het dan voor mij, aangezien ik een week-ov heb Scheve mond

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:08

Bo *
Merrie die niet zo van andere paarden houd, verder lief. Niet zo groot.

Luna
Sterk en soms een beetje te voorwaarts. Zit ontzettend makkelijk uit.

Jack *
Niet zelf opzadelen, het is een spook op stal. Met rijden is hij ontzettend betrouwbaar. Veel kleine kindertjes rijden op hem tijdens de eerste paar buitenritten. Als je in de bak te veel vraagt kan de rem er nog wel eens op, je moet hem wel voorwaarts houden.

Boy *
Niet veel over te zeggen. Niet echt een speciaal paard, wel lief. Soms een schijnheiltje en van de zomer scheen hij wel eens andere op te jutten of mee te willen huppelen.

Kanjer *
Het snelste paard van stal, Fenn vind hem geweldig. Er is iets mis met zijn versnellingen, de stap zit er niet zo goed op. Draf en gallop gaan prima (wel hobbelig) Vrolijk paard.

grimeur
Koetspaard, merk je aan zijn gangen en houding. Lief, gooit wel hoog op.

Xandra *
Sagerijnig op stal, met rijden wel lief. Braaf paard en heeft veel fans. Waaronder niet Iris of Fenn.

Guus
Heel voorwaarts, je bent eigenlijk veel bezig met terug rijden. Buiten valt dat trouwens erg mee en is ie vooral lief. Maar je moet wel rijden (geld voor alle paarden een beetje)

Nynke
Lief paard. Typisch buitenrijdpaardje. Onbuigzaam, niet echt dresuurachtig, je kan een kanon afschieten en ze is lief. Wel voorwaarts.

Lando *
Groot en lief. Hoe die buiten is weten we niet echt, hij kan wel heel voorwaarts zijn.

Alex *
Lief paard, de GVR. Rijden veel kleintjes op en hierdoor iets minder voorwaarts. Denk dat hij vrolijk wordt van een betere ruiter. Vinden we een erg leuke voor Tessel (Iris)

Koos
Is niet lenig, we twijfelen of hij naar achter kan bokken. Houd niet van andere paarden, uitkijken dat hij niet in andermans konten bijt, verder lief en leuk. Heeft echte ponygangen.

Oxana
Lief paard, maar een merrie met buien. Kan stevige bokken geven, maar kan ook heel lief zijn. Rijd super lekker volgens Fenn. Wel blijven rijden.

Pablo
Pablo is lief, paardje met ponygangen. Loopt zijn neus achterna en altijd vrolijk. WEl opletten dat je niet opeens in de berm staat. Kan weinig misgaan op hem.

Izzy *
Nu weer kreupel en loopt daar al mee sinds de zomervakantie. Liep een tijd lang alleen mee zonder zadel. Heel erg lief, hobbelt lekker mee. Mensen die paardenangst hadden mochten op haar naar buiten, maar op stal is het een beetje een kreng soms.
Laatst bijgewerkt door Fenn op 07-01-07 18:21, in het totaal 3 keer bewerkt

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:12

mmm... Ik ga niet op zondag...
Dus als het niet op een andere dag kan, val ik helaas af

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:14

gaan we het met Aad over hebben dinsdag. (noteerd: Andere dag zoeken)

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:19

* is opeens weer helemaal blij! *

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:20

Voor elke willekeurige dag geldt voor mij hetzelfde als in mijn 1e post. Behalve dat het qua kosten heel erg zou schelen als het doordeweeks was Ja
namelij.. euh *checkt NS site* 24 eurie Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:22

oja, dat scheelt nogal. (we hebben dachten we nu elk paardje beschreven)
we gaan het vragen, maar dat kan dinsdag pas. Deze dag is sowieso beschikbaar.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:25

Nynke, Alex (moet ik dat nou opvatten als compliment of niet? Nors opkijken ), Izzy of Pablo...

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:26

Welke vakantie denken we nu eigenlijk over?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:30

vat maar op als een compliment Ja

voor meer foto's en hele uitgebreide beschrijven op aanvraag: het manege Smit topic

Het is de (volgens iris heet het voorjaarsvakantie) vakantie van 19 februari tot 25 februari.

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:36

oke, zal het vast onthouden

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:33

*hoopt heel hard dat een andere dag kan en dat Marianne dan gaat
Scheelt me mooi weer 30 euri, anders wordt het nog aanpoten Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:42

We gaan het vragen Ja

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:09

Als het in de vakantie zelf is (dus door de week) kan je er van uit gaan dat ik wel ga en dat ik wel wil rijden, maar dan ga ik wel even kijken hoeveel ik aan benzinekosten kwijt ben...

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:29

Die moeten we dan maar delen Ja

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 14:26

thnx Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 14:31

Lijkt me vanzelfsprekend Lachen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:05

Ik zit te bedenken dat we wel kunnen vragen voor een rit op een andere dag, maar welke dagen zijn handig?
Wie gaan er trouwens allemaal mee. (ondervoor behoud zeg maar, als we een goede dag vinden)

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:08

Ikkuh... Dag maakt mij niet zo heel veel uit

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:09

Iris
Fenn
Tessel
Rosa
Marianne
Annemarie

....lijkt mij?