Het was echt zoooo gezellig!
Ik kwam aan op Utrecht centraal en daar zag ik onder het blauwe bord suus (suuskipje) staan.
Daar wachten we ongeveer 3 minuten toen kwam Sabine (cantheon) aan.
Toen liepen we door Hoog Catherijne heen. Naar de douglas en allerlei andere winkels
. Toen hebben we door heel utrecht gelopen en hebben we bij de V&D een broodje gekocht. (wat ik heel vies vond en dus aan Sabine gegeven heb)
. We gingen nog een beetje door de Xenos heen wandelen en allerlei tassenwinkeltjes
. Toen moesten we opschieten voor de bowling alleen wisten we niet meer waar het was dus we waren iets te laat. Toen we net met onze mooie bowlingschoenen aanstonden en namen hadden ingevuld kwamen Tessa(tellie) en jenni(calanddra) en konden we beginnen! Toen hebben we tot 6 uur gebowld wat ik dus echt niet kan maarja
.
Daarna gingen we een eindje door de regen lopen naar het restaurant "Mr. Jack" wat echt heel lekker was. We hadden allemaal veelsteveel besteld dus ongeveer de helft konden we niet op. Daarna gingen we weer terug naar het station waar Sabine op de trein ging! Toen moesten wij nog even wachten op de trein dus gingen we maar foto's maken in een pashokje waar we niet inpasten met zijn vieren. (tessa zal zo wel met de foto's komen). En suus met de grote pasfoto die wel ook nog hebben gemaakt omdat we perongelijk al geld in hadden gegooid
Toen ging ik op de trein en gingen Tessa, suus, en jenni mij uitzwaaien 
Het was echt superrrrr gezellig!