Vanmorgen hadden ik, agnes (kimble) en Karin (maimai) afgesproken te gaan rijden. Agnes was hier al eerder geweest, Karin kende ik tot dan toe alleen van het ijslands vuur topic hier op bokt. Als vierde ging Marianne nog mee. Zij rijdt vaker bij ons en is helemaal fan van Tndur geworden. Marianne zit niet op bokt overigens.
's Morgens was het best koud op de scooter, zo'n 2 graden slechts. De weilanden waren nog allemaal wit van de vorst! De eerste echte nachtvorst hier in Twente volgens mij. Maar goed dat kon ons niet tegenhouden en we zijn dus gewoon lekker gaan rijden.
Het was erg gezellig, moeten we vaker doen dames!!

Karin en Raudhetta

Kimble en Hera.

Leira staat geduldig te wachten tot ze mee mag.

Kimble in een onderonsje met Leira (links) en Hera (rechts)

Onderweg naar het bos, ik achteraan, marianne op Tindur ervoor, dan Karin en Raudhetta en voorop Kimble en Hera.

En met zijn allen in het bos, heerlijk zonnetje tussen de bomen door!

Raudhetta, pas net een paar maanden ingereden, maar je merkt nu al dat er veel inzit!! Ze kan al heel netjes lopen, ons knapperdje!

Ik en leira (rechts) en Karin en Raudhetta (links)

Marianne en Tindur

Terug op stal moesten kimble en karin natuurlijk nog eventjes Leira testen. Hier Karin op Leira....

Tipische Leira blik, ze zag ons bij het hek staan en lijkt hier echt te denken: "Daar zijn vast snoepjes;-)"

En Kimble op Leira.....nog steeds dat heerlijke zonnetje!

En tenslotte Kimble onderweg op Leira.....
De mini-meeting was zeker voor herhaling vatbaar en moeten we snel weer doen!!