hallo gb'ers! Hier dus even het topic om te gaan overleggen wat voor meeting we gaan houden, wanneer, hoe en dat soort dingen en dit keer gaan we dus ook echt meeten he!!!! nou barst maar los met leuke ideetjes.
Let wel even op: niet iedereen is even rijk. een ponykamp is bv. nogal duur en daar heeft niet iedereen geld voor, en we willen wel met z'n allen meeten he
haha slim! Ik zat dus zelf te denken om iets af te huren voor wat daagjes, of bij iemand thuis te gaan meeten. lekker goedkoop. naturlijk de meeting gaat evengoed iedereen geld kosten, eten, spullen, weet ik veel wat. maar dat is goedkoper dan een ponykamp.
ja maar dat duurt misschien 2 uurtjes en dan doe je heel veel moeite met vervoer voor misschien2 uurtjes. En de een kan beter paardrijden dan de ander, dus is misschien niet geschikt voor iedereen
ja maar dat is gewoon duur, zo en zo kunnen cecile en ik dat niet betalen en rosa waarschijnlijk ook niet. En als je gewoon wat daagjes gaat meeten ergens kun je veel meer dan in een ponykamp, want daar is ook een vast progamma. maar laten we even ophouden over het ponykamp iemand nog andere ideeen?