op ponykamp te gaan..!!
gewoon lekker een weekje eruit met ons(onze) groep(je) en onze hafjes/verzorghafjes...
Of een weekendje erop uit..
Kek vond dit wel een goed idee, en zo waren er nog wel meer..
Dit is natuurlijk een idee voor in de zomervakantie of misschien de herfst vakantie
Maar de herfst vakantie valt geloof ik niet in heel nederland gelijk en is maar een weekje..
ik neem aan dat Kek dan ook graag met dr kids wat leuks wil doen..
opzich kan het wel, omdat je daar ook keuze uit een stuk of 150/200 paarden/pony's hebt van het kamp zelf.. het is natuurlijk het leukst als we allemaal een hafje onder onze konten hebben..
1probleempje alleen is dat Janice,Kek,Lous,Moon en ik te oud zijn voor ponykamp zelf
want het kamp is voor mensen onder de 18!!!
Voor ons is het westernkamp, maar ik denk dat henk en jose , als ik ze opbel niet heel moeilijk doen, of als er meerdere mee eens zijn gaan we naar het westernkamp!!
Natuurlijk kunnen we ook gewoon met onze paardjes en hun paardjes een dagrit maken, er gaat dan een begeleider van het kamp mee, een aantal ken ik nog wel die er nu leiding zijn omdat ze nu te oud zijn om kamp-kind te zijn!!!
je kunt er super rijden
voor meer info
www.hetfjordenpaard.com
ik hoor het wel het lijkt mij in elk geval te gek!!
tip wel een zakdoekje die je mooi op je mond kunt binden meenemen we galoperen namelijk nog al hard over zandvlaktes

Liefs tha Suusiej