meeting met Melisjee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eroslover

meeting met Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 19:01

Hoi allemaal ,

Eigenlijk zouden we vandaag meeten met een paar meiden uit veenendaal e.o maar door de weersomstandigheden ging het niet door. Omdat ik toch graag wilde buitenrijden en ik toch al met Melisjee op msn aan het overleggen was over de meeting , besloten we samen te gaan rijden. Makkelijker gezegt dan gedaan. Zij wist de weg richting mij niet en ik wist de weg naar de afgesproken plaats ook niet echt. Ik ben samen met mijn ouders (dus me ouders lopent) gaan rijden , maar we gingen uiteindelijk helemaal verkeerd we gingen de defensieweg (voor bekende) helemaal omhoog en konde nooit meer naar links. Dus toen heb ik Melisjee opgebeld om te vragen waar zei was en we begrepen elkaar niet helemaal maar goed. Uiteindelijk hebben we maar een stukje langs de veenendaalse weg gestapt en elkaar gemeet op de parkeerplaats van de residence tussen elst en rhenen(ja bij dat sjieke ding). Toen toch maar gaan rijden (we waren dus al een uur onderweg). Alleen Kapi (de verzorgpony van melissa) die was erg druk en omdat ze zonder zadel was ivm dat de pony schuurplekken zou krijgen als er een zadel opging door de regen was het ook moeilijk opstijgen. Platina was erg rustig maar wel heel nieuwsgierig kijken naar kapi en ook naar de paden waar we reden omdat ze daar nog nooit was geweest.Omdat Kapi heel druk was heeft Melisjee er meer naast gelopen dan erop , daardoor hebben we alleen gestapt was wel jammer.Uiteindelijk zijn we bij mij thuis wat gaan drinken en heb ik daarna melissa de weg naar huis gewezen. Melissa vond het wel leuk om je te meeten!

groetjes Pling

MisterGi

Re: meeting met Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:10

Klinkt toch wel gezellig toch

Je moet btw je profiel eens updaten

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:28

Hahahahahha ik moet nog lachen als ik er aan denk *LOL*

Goh, Kapi is nog nooit zo onrustig geweest Nagelbijten / Gniffelen al was ze op de terugweg SUPER lief (lees stap/draaf dik aan de teugel mgoed) .

Mwuahaha, de weg heen/terugvinden was best lastig Clown

Ik vond het verder wel leuk hoor Haha!

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 23:03

Als je in het begin van de berg richting Veenendaal het bos in gaat, moet je die weg uitrijden, dan kom je op het ruiterpad in de defensie weg, dat ruiterpad rijd je helemaal uit en dan kan je gewoon oversteken, die weg volg je dan en zit je op een uitzicht van Kwintelooijen

Het is heel makkelijk te vinden Bloos

Maar toch leuk dat jullie gemeet hebben!!
Mijn bosrit is ook niet doorgegaan door de weersverwachting, dit word weer een week verplaatst.
Als 't aan mij lag was ik wel gegaan, maar het is gezamelijk met stal Haha!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 11:03

oh sammiej bedankt, ik ben bijna aan het eind van de defensieweg omgekeerd om dat er maar geen ruiterpad naar links kwam en we alleen maar verder gingen maar ik had dat dus gewoon moeten uitrijden. thnq

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 15:46

Hehehe, als ik wist dat je de weg moest weten had ik het je best willen vertellen! Haha!

Wanneer meeten wij nou?! Ik woon nogsteeds in Elst hoor Knipoog
Had vorige week volgens mij een feestje bij jou in de straat, maar weet niet zeker of je daar woonde.

Defensieweg is best lang, maar gewoon aan het einde van het ruiterpad, Links(oversteken dus)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:11

ja haha je hoeft niet de hele weg uit te rijden hoor Haha! idd eind van ruiterpad ( die naast de weg loopt )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:46

Melisjee schreef:
Hahahahahha ik moet nog lachen als ik er aan denk *LOL*

Goh, Kapi is nog nooit zo onrustig geweest Nagelbijten / Gniffelen al was ze op de terugweg SUPER lief (lees stap/draaf dik aan de teugel mgoed) .

Mwuahaha, de weg heen/terugvinden was best lastig Clown

Ik vond het verder wel leuk hoor Haha!

Ik zag jou pas staan bij de cuneraweg, misschien is het verstandig om voortaan af te stappen voor een weg, vond het er echt gevaarlijk uit zien!

Maar nu ontopic: leuk dat jullie gemeet hebben... lijkt me niet fijn zo lang zonder zadel!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 09:03

wel handig dat ik nu weet hoe je op de oude veense grindweg komt! @ sammiej : je hebt pb