nu het weer het nog toelaat leek het cinnepin en mij leuk een meeting te houden. bij het bos kun je eventueel je trailer op de parkeerplaats van kwintelooyen kwijt.
tussendoor kunnen we wat gaan eten bij pannekoeken restaurant 'T Berghuis waar je je paard ook kwijt kan.
Lijkt me erg gezellig, je kan vanaf kwintelooyen zo door het bos rijden richting amerongen/elst etc. En lekker bij het berghuis een pauze houden! Het liefst in het weekend en als lukt nog in November! Ben benieuwd!
ok! ja datum moeten we ff met z'n allen bespreken! Ik kan elk weekend wel! Maar het liefst nog wel in Novemeber of begin december omdat ik het plan heb mijn fjord ff rust te geven in december, maar een week later maakt natuurlijk ook niet uit, heeft ze een week langer vrij maar ok
Ik voeg me toe aan de lijst maar tis niet zeker of ik kan +' tis geen probleem in afstand )khoef toch alleen maar over testeken' Maar ik moet eventjes kijken met Kapi´s eigenaren en hoelang
Beetje raar dat Hanin en ik niet op het lijstje voorkomen terwijl wel aangegeven dat we beiden meewillen (waaronder ik ondervoorbehoud net zoals Melisjee)
ok geit en ik zaten te denken aan niet a.s weekend maar het weekend daar op. dan komen we op zaterdag de 18e of zondag 19e. Komt dit voor jullie uit?? Anders suggegsties voor andere data?
Beetje raar dat Hanin en ik niet op het lijstje voorkomen terwijl wel aangegeven dat we beiden meewillen (waaronder ik ondervoorbehoud net zoals Melisjee)
omdat iedereen zich zelf even op de lijst kon zetten