Vrijdagmorgen om 7.15 stond Lia bij mij voor de deur.
Toen vertrokken we richting Holwerd. Om 9.15 kwamen we in Holwerd aan en gingen we met de boot richting Ameland. Daar hebben we eerst fietsen gehuurd en daarna zijn we richting Isolda gefietst. Daar hebben we Isolda gezien die een fruitmand kreeg. Ik had me Isolda ongeveer zo voorgesteld alleen ik had gedacht dat ze iets hoger op de benen zou staan. Daarna naar Udinde gegaan. Wat een lief veulen was dat zeg, alleen had ik haar iets groter voorgesteld. (zoals iedereen geloof ik
) Toen zijn we richting Nes (was het Nes? Ik heb zoveel plaatsnamen gehoord dat ik het amper nog weet) vertrokken en hebben we daar een broodje gegeten.Daarna een heel eind richting een of ander durpie op Ameland gefietst. Mijn kont doet nog zeer van dat ***zadel op die fiets. Toen hebben we daar in de snackbar weer wat gegeten (volgens mij sla ik wat over maar ik weet niet wat) en daarna gingen we paardhobbelen over het strand. Ik had een zwarte tuiger van Heineke, Honeybee, ik weet de naam nog, Pamela was et!
Lekker gereden op het strand, zo’n strand wil ik ook wel bij de bossen hier! De galop had wel wat harder gemogen maar dat is ook niet echt verantwoord. Daarna weer teruggegaan. Weer een pokke-end gefietst op dat fietszadel (de rijzadels waren ook niet bepaald comfortabel, al stamde de mijne niet uit de tijd van de cavalerie
) Toen nog weer wat gegeten in het Piratenrestaurant, wat ook erg leuk en gezellig was. Toen was het helaas weer tijd om naar huis te gaan, afscheid van Jantina genomen, (keileuk om jouw ook eens gezien te hebben!) En op de boot richting huis, op de boot lekker bijgeroddeld (zoals op elke meeting
) Toen kwamen we weer in Holwerd aan en gingen wij weer naar huis toe. Om half 11 kwam ik thuis, doodop maar wel een keileuke dag gehad!