Buitenrit de Veluwe; Kootwijk.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Buitenrit de Veluwe; Kootwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-06 15:29

Hoi!

We zijn het al zo lang van plan, hier is 'ie dan! Boktmeeting Buitenrit de Veluwe.

Iedereen met:
- Vervoer
- Een paard
- Voldoende ervaring
- Goed humeur
Kan komen! Haha!

Het leek me verstandig de boktmeeting te houden volgende maand. Niet als het sneeuwt maar lekker in de vroege kou en daarna een beker warme choco leek me wel wat. Vingers aflikken

We gaan gewoon door het prachtige Kootwijk rijden. Haha!
We kunnen warme choco bij een restaurant in Kootwijk drinken; daar zijn ook palen om je paard aan vast te zetten.
Wie gaat er gezellig mee?

Ik ga met Picasso, een 6 jarig sociaal ruintje.
Je paard mag trouwens niet slaan, of dergelijke!

Afbeelding

Afbeelding

Datum aangeven, met wat voor 'n paard, enz.
Ik wil lekker vroeg vertrekken; 10.00 of 11.00, ligt eraan hoelang de mensen moeten rijden die komen.
En dan zijn we rond 13.00 of 14.00 weer terug. We gaan er geen crossrit ofzo van maken, natuurlijk zoeken we wel wat galoppaden maar ik wil niet dat de paarden helemaal 'dood' aankomen. Vork

Wie o wie gaat ermee? Lachen

elmiran

Re: Buitenrit de Veluwe; Kootwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:49

Haha! ik wil wel mee met Umi een 5 jarige kwpnr Haha!
Of als t nog gaat met Misty een quarter-horse (ligt eraan hoe ze in haar vacht zit, ze heeft namelijk geen deken op in de winter)

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:50

Of misschien als de bijrijder door gaat dat ik ze allebij mee kan nemen. Bijrijder heeft genoeg ervaring voor een bosrit.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 08:54

Okay, neem dit lijstje even mee dan. Haha!

1. R_ChiChi met Picasso
2. elmiran met Umirilla (of Misty)
3. ..

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 08:59

ik wacht t proef rijden ff af Knipoog misschien wil Linda dan ook wel mee, dan ga ik zelf op Misty, en zij op Umi. of andersom Clown

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 09:02

Alleen kan Umi niet goed vast staan. Dat is wel weer een nadeel. Misty wel maar die is dan wel een beetje druk als ze vast staat Clown en ik hoop dat die palen haar gewicht aan kunnen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 11:20

het lijkt me wel leuk..maar ligt aan datum

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 11:25

Klinkt idd erg leuk maar neem aan dat je dit op een zaterdag of een zondag wilt doen? Moet ik ff kijken of ik dan geen wedstrijd hebt maar ga anders wel mee lijkt me erg gezellig.. Knipoog

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 19:01

Ja, gewoon een weekend. Ja

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 19:58

Nou kom op mensen! Beetje wakker blijven, wie gaan er nu mee?

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:01

Ik zou wel willen! Maar mijn pony die neemt nogal graag de leiding(pakt bit vast+Gaat gewoon overal langs.) Ik gaa niet mee dus

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:04

Jaaaa! Ik ga mee mits ik een zadel, chauffeur en tijd heb.

Ik ga nu namelijk voor een barefoot en ben nog volop aan het testen, even kijken hoe lang zo'n zadel er dan over doet, voor het hier is.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:08

Als ik geen wedstrijd heb wil ik erg graag mee! Haha! Ik zou dan met Tivara, een 6 jarige merrie mee gaan.. Maar ze kan dus absoluut niet vast staan.. Dat is dus wel een beetje een probleem.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 20:24

Hm.. Ik denk dat we dan als we ergens gaan stilstaan we omwisselen, wie er even bij de paarden blijft. Da's eigenlijk zowiezo noodzakelijk. Want ik durf Picas ook niet alleen vast gebonden met vreemde paarden te laten staan. Haha!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:29

Als ik Tivara vast zet dan is het 3, 2, 1 en ze is weer los want ze trekt alles kapot.. Bloos! Maarja, dan blijf ik gewoon met haar aan de hand staan Lachen

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 20:33

Ja.. Daarom. Ja

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:44

stilstaan is niet het grootste probleem heb ik met mijn trektocht ondervonden. Dat loopt vanzelf los. De ene keer stonden we te balanceren met 4 paarden op een dammetje over een erg brede sloot met een smal pad erlangs, de volgende keer bezetten we een picknickplaats die we met touwen hermetisch afsloten. De paarden gras happen en even komen buurten toen het brood tevoorschijn kwam. Ideaal dus. Ik denk dat een groter vraagstuk is waar we alle trailers gaan laten?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:47

_Kiki_ schreef:
Als ik geen wedstrijd heb wil ik erg graag mee! Haha! Ik zou dan met Tivara, een 6 jarige merrie mee gaan.. Maar ze kan dus absoluut niet vast staan.. Dat is dus wel een beetje een probleem.

Haha! leuk nog een kwpnr Knipoog mijn paardjes kunnen ook niet vast staan, dit is vast geen probleem, we kunnen vast ook afspreken dat we b.v na de buitenrit met z'n allen iets gaan drinken dat is een stuk makkelijker zonder al die paarden. Wat we misschien ook kunnen doen (als we niet met teveel zijn dan...) is bij halte assel een patatje halen Tong uitsteken dat deden wij wel eens vaker. Dan haalt 1 iemand wat te eten en de rest staat met de paarden bij een picknick bank...de paarden hadden we dan aan een halstertouw en zelf zaten we op de bak te eten Tong uitsteken is tot nu toe altijd goed gegaan.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:49

Umi kan dus echt niet vast staan...als die gaat hangen hebben we een groot probleem Clown als het nou op stal was ben ik er niet zo bang voor om haar vast te zetten maar op vreemd terrein vind ik het toch maar niks.
Misty kan vast staan maar dan heeft ze wel een hoop ruimte nodig omdat ze de hele tijd beweegt met haar kont Clown

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:50

oja voordat ik t vergeet. Ik heb ook 2 paarden die graag voorop willen lopen Clown Nagelbijten / Gniffelen

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 21:57

Tivara loopt graag voorop maar ik kan haar ook met een beetje meer moeite ergens achter houden, zolang er geen andere paarden in haar proberen te kruipen.. Nagelbijten / Gniffelen

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:57

Ik wil ook wel mee maar dan moet ik geen wedstrijd hebben die dag, dus als jullie een datum weten en genoeg animo is dan hoor ik het graag!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-06 06:10

Ja, maar als we naar Assel willen moeten we de spoorlijn over, en er komen treinen langs. Nou geeft Picasso helemaal nergens om, en Misty en Umi denk ik ook niet.. Maar de rest. Verward
Maar als we nou gewoon een datum roepen?

En voor de trailers heb ik denk ik wel een oplossing... Waar we mochten parkeren met die hondenboktmeeting, mogen vast wel voor een dagje trailers staan. Misschien wil hij een kleine vergoeding tussen de €5,- of €20,-, nouja.. Daar komen we wel uit. Als hij er niks voor wil, wil ik wel dat we 'm dan even bedanken. Lachen
Stel dat dit niet kan/mag, gaan de trailers op de Algemene Parkeerplaats, ruimte zat en het mag ook! Lachen

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 08:46

Ik denk dat mijn zusje ook wel mee wil Ja Met haar haflinger.. Die zou niks om een trein geven maar mij zie je echt niet meer terug als er een trein langs komt hoor Vork . Jullie willen het in november doen?

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 10:00

Zit hier nu even achter de laptop met de kalender naast me Clown Als we het in november doen zijn het deze data:

Citaat:
zaterdag 4 november:
Zondag 5 november: _Kiki_, Effie
zaterdag 11 november:_Kiki_, Effie
Zondag 12 november: _Kiki_, Effie
zaterdag 18 november: _Kiki_, Effie
Zondag 19 november:
zaterdag 25 november:
Zondag 26 november:

Ik heb meteen even erbij gezet wanneer Evy (mijn zusje) en ik kunnen. Dus dan kunnen we even kijken wanneer de meeste mensen kunnen..