Eerst ben ik donderdag vlug Drachten in gegaan op zoek naar een fatsoenlijk luchtbed voor Marloes. Ik ben uiteindelijk tegen een groot twee persoons luchtbed aangelopen, welke ik dan ook meteen heb meegenomen. Marloes werd gebracht door haar vriend Walter (wat een leuk stel is het toch

Om kwart over drie ging dan uiteindelijk al weer mijn wekker en heb ik mijn lotgenote wakker gemaakt en aangespoord zichzelf aan te kleden, waarna we tot kwart voor zeven gewerkt hebben. Gauw naar huis gegaan, een broodje gegeten en onder de douche gesprongen.. Althans.. voor mij was dat ook de bedoeling, maar aangezien Marloes de douche lekker lang bezet hield

Eenmaal in Holwerd werden we al begroet door menige bokkers en dat terwijl ik toch wel met hele vreemde ogen aan werd gekeken... Tja.. wat wil je ook als je je helemaal in het purno paars (om het af te leren en ter ere van Maarten) steekt..

De meeste mensen kende ik overigens al of had ik al eens foto's van gezien, maar wat Cowgirl betreft.. die had ik me echt heeeeeeel anders voorgesteld

Eenmaal op Ameland werden we al begroet door Jantina die wij een geweldige beterschaps mand voor Isolda hebben overhandigd. In deze beterschaps mand zaten... behoorlijk wat appelen en wortelen voor Isolda en een koek, een fotolijst met daarin een foto van Jantina en Isolda en een kaart met onze beterschaps wensen.
We zijn hierna afgezet naar de fietsenverhuur om onze bestelde tandems en fietsen in ontvangst te nemen. Nou dat was me toch wat

Eenmaal bij Isolda aangekomen waren we toch wel blij dat we even bij konden komen. Isolda keek behoorlijk verbaasd moet ik zeggen.. wat een drukte ineens... maar ik geloof dat ze na het overhandigen van de beterschapsmand nu liever heeft dat we iedere dag langs komen

Hierna zijn we weer op de fiets gestapt richting Nes, wat overigens stukken beter ging.

Hierna zijn we afgezet richting Ballum, waar we voor de strandrit wat zouden eten bij het strand paviljoen. Even voorbij de rijstal sloeg de dag voor mij behoorlijk om.

Hierna was het zover.. de strandrit.. i.v.m. mijn pijnlijke staartbeen had ik gehoopt op een niet al te groot paard en gevraagd om eentje met behoorlijk relaxte gangen. Helaas.. ik kreeg een toch wel groot paard toebedeeld met niet al te comfortabele gangen. (auw auw...) Het was een vos genaamd Vedonna, waar ik via een opstapje op geklommen ben. Ondanks het oncomfortabele zitten, was het echt een schat van een paard en ontzettend makkelijk.

Hierna zijn we afgezet naar Nes waar we in het strandpaviljoen wat zouden eten voor we weer terug zouden naar het vaste land. Helaas was voor mij fietsen nauwelijks mogelijk en hadden Cody, Marloes en ik een behoorlijke afstand van de groep waardoor we ze op een gegeven moment helemaal uit het zicht verloren en niet meer wisten waar we heen moesten. Maar.. gelukkig... we hebben ze gevonden

Wederom zeer pijnlijk op de fiets gestapt op weg naar de boot.

Op de boot hebben we nog lekker gekletst met zijn allen en tijdens de vaart zag ik zelfs nog een zeehond zwemmen.. echt prachtig.. dit maakte de Amelander dag natuurlijk helemaal compleet.

Halverwege kreeg ik een telefoontje van Karin en Nienke dat wij eens achter ons moesten kijken.. En ja hoor.. daar reden ze!

Dees heeft mij ook aangeboden mee te gaan met mijn krantenroute 's nachts en mij te helpen. Dit omdat ik nauwelijks de auto meer in en uit kon komen van de pijn. Dees.... BEDANKT!!!!!!
Toen weer afgereisd naar huis waar Marloes en ik om tien uur arriveerden. We hebben gauw het één en ander opgeruimd en toen kwam Walter er ook al aan. Onder het genot van en glas drinken hebben we vlug de foto's op de computer gezet en deze bekeken. Welgeteld zijn het er 146 geworden, waar jullie nu toch nog even op moeten wachten aangezien ik na dit verslag toch eerst weer even ga liggen.

Uiteindelijk ben ik op bed gegaan, waar ik wederom anderhalf uur heb geslapen en Dees weer opgehaald heb om met mij de kranten te rijden. Het duurde ditmaal wat langer als normaal, maar ooooo.. wat was ik blij dat Dees zo lief was mij te helpen. Anders had ik het echt niet gered. Tegen acht uur lag ik uiteindelijk weer op mijn bed waar ik tot vanavond rond acht uur in ben blijven liggen.
Tja.. dit was mijn ellenlange verslag.

Tot slot wil ik toch mijn excuses aanbieden aan alle bokkers die aan de rit hebben deelgenomen, voor al het ongemak... sorry