Het was übergezellig, vreselijk gelachen, lekker bijgekletst, genieten gewoon!
Zelfs de niet-mosseleters (waaronder mijn vriendjelief) hebben zich tegoed gedaan aan de Zeeuwse Mosselen! En niet te vergeten aan mijn zelfgemaakt knoflooksaus (met een hele bol knoflook!

Rinkse (links) en mijn vriendjelief Richard (boktnaam-loos

De intelligenten onder ons waren deze avond (v.l.n.r.) Cassidy, Obelix en Chantalleke

Chica, die het niet eens bleek te zijn met bovenstaande uitspraak...

Hé, wat is dit nou? Hebben we een nieuw boktkoppel?

Ohnee, Buitenzorg doet een poging om Chantalleke te smoren met een kussen...

Yeah! I did it, she stoppped breathing...

Oeps, foutje, daar is ze weer...

Uiteraard "moest" er geriskt worden... We begonnen fanatiek en ontzagen de nieuwkomer in de wereld van het Risk, Cassidy...
Uiteraard bleek dat de grootste fout te zijn die we konden maken

(Check dat zielige zwarte hoopje legers, wat na nog geen kwartier al uitgeroeid was door Chantalleke. Wou je wraak op mijn smoor-poging liefste?

Natuurlijk een revanche, maar in de vorm van het spel levensweg. (Wat overigens door Richard werd gewonnen met 1,9 miljoen!!!!

Chica besloot als mannelijke speler door haar levensweg te gaan en kon t niet laten om voor aanvang van het spel een ander spel te doen, Buitenzorg sandwichen met Richard samen!

Na het spelletje "Ik organiseer een Bokt-meeting en ik nodig NIET uit", besloot Chica dat het haar te ver ging dat ze niet meer mocht komen en deed een poging tot .... (Tja, hoe noem je dit?

Hetgeen haar helaas geen bevredigend eindresultaat gaf:

Zoals jullie in het andere topic van Sandra (Obelix) hebben kunnen lezen heeft Cassidy naast het Risken ook kennis gemaakt met Boswandeling. Ze vond het zooooo lekker dat t voor herhaling vatbaar is. Wel jammer dat mijn hele voorraad BW nu gewoon LEEG! is!

En toen was het half 3!

Weltrusten!!!

En tot de volgende meeting!