[GZ] mede-ruiter voor buitenrit (tussen Ommen en Dalfsen)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kim_89

[GZ] mede-ruiter voor buitenrit (tussen Ommen en Dalfsen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 20:06

Hey,

Ik weet niet of dit hier goed staat maar ik weet niet waar ik het anders zetten kan.. Bloos

Ik heb sinds kort een nieuw verzorgpaard (een belgisch trekpaard), die staat tussen de autoweg Ommen-Dalfsen. Hierbij is ook een heel mooi en groot bos en je kan alle kanten op daar. Ook in de richting van Ommen heb je de mooiste bossen.

Elfried is echt gek op buitenrijden maar ik ken de weg nog niet helemaal optimaal. En daarbij is het prettiger om samen met iemand lekker buiten te rijden. Daarom zou ik het leuk vinden als er iemand met mij mee wil op een (lange) buitenrit bij de bossen aan de hessenweg en/of de bossen richting Ommen.

Het maakt niet uit of jij de weg er wel kent of niet, want mijn richtingsgevoel leidt ons altijd terug, maar het is gezellig en prettiger om samen te gaan. Dus ook al woon je in de buurt of juist niet, het maakt niet uit! Zolang je maar je eigen paard / pony mee kan nemen hierheen.

Het maakt me ook niet uit wie, jong of oud, jongen of meisje of wat dan ook. Het lijkt me gewoon gezellig!

Ik hoop snel iets van iemand te horen Lachen

Groetjes Kim.

Anoniem

Re: [GZ] mede-ruiter voor buitenrit (tussen Ommen en Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:40

BRT --> BM-A.