Aangezien er nog aardig wat animo is voor een boktmeeting naar het westerpark, hier het topic. Het westerpark is vanaf het delftsehout zo'n 3 uurtjes rijden bij veel stappen. Het lijkt mij (en meerdere) het leukst om op zondag te gaan. eventuele data: zondag 1 oktober of zondag 8 oktober. laat maar van je horen als je mee wilt en wanneer
ik wil mee!!!! ik sta op de RCP in pijnacker dus ik kan gewoon naar de molenkamp toe komen:) ik kan op alle 2 de dagen... dus voo rmij maakt het niet uit....
Jaaaa ik wil ook eindelijk eens een keer naar het westerpark!! Ik kan 1 oktober wel, 8 oktober heb ik een vroege dienst, dan ben ik pas om 15.30 uur op stal, dat wordt dan wel weer wat laat. Dus ik ga voor de 1ste.
Oeeh ik wil ook mee (als het mag). Ik verzorg/rij sinds gister Larsje, dus ik heb eindelijk een poonie waar ik op kan zitten. Ik vraag het nog wel even aan Lidia, maar ik denk (hoop) dat ze het wel goed vind.
de keren dat ik naar het westerpark ging vertrok ik zo rond half 12, 12 uur van stal. we kunnen in dit geval beter een tijd bij de molen afspreken, een beetje een centraal punt voor iedereen. hebben jullie nog suggesties voor vertrektijden?
Wat ik in m'n zadeltas meeneem? meestal een jas of vestje hangt af van het weer, eten , drinken, iets lekker voor amigo, hoevenkrabber. m'n touwhalster hangt al aan m'n zadel. Voel me soms net een vakantieganger met m'n zadeltas achterop. Je kunt ook iets van een rugzakje ofzo meenemen hoor. het is puur voor jezelf zodat je wat te eten of te drinken bij je hebt.
ik zat ook te denken als we allemaal een halster en halster touw mee nemen kunne we als het echt een langer rit wordt ook ff de paarden wat laten eten enzo.... en zelf ff rustig eten en drinken....
ik kan denk ik niet mee..... eergisteren is mijn zadel na gekeken en het past voor geen meter meer, dus ik wil er eigenlijk niet meer mee rijden, en ik kan best wel een buitenritje zonder zadel maken (vandaag ook gedaan) maar ik kan niet 3,5 a 4 uur op me knol zitten zonder zadel... we gaan wel een nieuw zadel kopen maar vraag me af of dat er op 1 oktober al is...denk het niet namelijk....
we zijn idd vandaag een zadel wezen kopen (ging allemaal ineens heel snel...) dus heb nu een glodnieuw zadel onder me kont, hij's echt zoooooooooo mooi!!! en hij kon meteen mee naar huis....
du sik ga wel mee haha sorry voor de verwarring hoor
Lars heeft nu nog geen ijzers dus hij mag bijna niet over het harde en dat gaat waarschijnlijk wel veel gebeuren als we naar het westerpark gaan. En anders had zijn eigenaresse zelf heel graag meegegaan.