OO Seven meeting 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

OO Seven meeting 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 11:14

Javayo schreef:
Hoi allemaal. Ik had zowel naar Rian als Isabel mijn mail gestuurd, waarin ik een eerste opzet van onze ideeën voor een 007 fanclub dag geef. Het opzetje zag er zo uit (ik hoop dat ik geen ideeën ben vergeten!):

- Rondleiding op stal Bria
- Andere familieleden van 007 zien. (leeft Gelbria nog? Zo ja, staat zij bij jullie op stal?)
- Een training door Imke en 007
- Praatje voor nadere kennismaking met 007 (hoe was hij als veulen, met rijden, op concours, in omgang op stal, e.d, leuke weetjes over 007!)
- Een clinic door Imke met onze 007's (bijv 2/3 combinaties per half uur)

Vandaag stond er een mail van Rian in m'n mailbox:

Rian schreef:
Het lijkt erop dat jullie niet stil gezeten hebben.
Helaas leeft Gelbria niet meer, maar bij Isabel staan nog wel halfzussen en andere familieleden van OO seven, die kun je wel bekijken.
Het programma dat jullie opgesteld hebben ziet er goed uit.
Ik zal het met Isabel en Imke, zodra ze terug is uit Aken, bespreken.
Je hoort nog van ons.

Dat is dus al heel leuk! In mijn mail had ik ook aangegeven dat ik hoopte dat we naar aanleiding van deze voorzet echt concrete plannen kunnen maken. En dat we de datum van de agenda's van Imke en 007 willen laten afhangen. En dat we ons uiteraard realiseerden dat vooral het laatste onderdeel van ons programma erg ambitieus is en wellicht niet realiseerbaar (en dat we er uiteraard voor willen betalen), maar dat het een prachtige gezicht zou zijn, al die 007's bij elkaar

Eigenlijk heb ik al onze discussies hier in een mail gegoten ... behalve natuurlijk het fotoboek-idee, want dat moet een verassing zijn (vraagje: zouden we dat eigenlijk verder niet in een klein groepje per pm / email moeten organiseren? voor het geval er meegelezen wordt ).

Urielle

Re: OO Seven meeting 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 11:15

Zandor schreef:
* OPROEP *

Wil iedereen die interesse heeft in de meeting zich even bij mij melden via de pm.

Vermeld daarin (in ieder geval, maar suggesties en andere info zijn ook welkom hoor ):

Boktnaam en reguliere naam
Afstamming paard (haha, behalve dan dat papa OO Seven is )
Geboortedatum paard
Eventuele bijzonderheden (klasseringen, pavo, keuringen etc etc)
Wel/geen interesse in paard meenemen naar meeting
*edit* Bij interesse clinic: niveau paard en ruiter/amazone
Wel/geen interesse in plaatsing paard in fotoboek (foto's zullen op een later tijdstip verzameld worden!)

Alvast bedankt

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 11:16

Tot nu toe opgegeven bij Zandor:
Zandor joh
stephanie1
Kleinuh_Sjam
christel1976
Javayo
YoJcE
Urielle

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 12:04

Super Urielle, handig hoor!!

Behalve Rian had ook Isabel zeer enthousiast gereageerd:

Citaat:
Isabel schreef schreef:
Jullie zijn wel enthousiaste 007-liefhebbers, leuk hoor
Prima idee,007 éns meenemen !
Imke zal het grootste probleem worden , met haar overdrukke agenda, maar we gaan het proberen.
Imke zal het wel niet voor niets doen, maar dat vraag ik wel en wat ze er voor moet hebben.
De rest van het idee lijkt me supe en geen probleem.
Gelbria is helaas gestorven na een heel moeilijke bevalling, die aanvankelijk goed afliep, maar uiteindelijk een anewrysma teweegbracht, hierdoor is een ader gesprongen en was ze binnen een paar minuten dood, vreselijk was dat, emotioneel, maar ook voor onze fokkerij.
We kunnen wel verschillende nakomelingen uit onze fokkerij laten zien, bria-familie !
Goed plan, ik zal er binnenkort met Imke over praten en dan houden we het in principe op een zaterdag ,in het voorjaar, datumbepaalt dan waarschijnlijk Imke......voorlopig.....!

Ik hoor wel weer van jullie.

Als we een wat completere inventarisatie hebben, of iets anders, dan zal ik haar weer mailen. Dan krijgen we ook wellicht de reactie en mogelijkheden van Imke via Isabel te horen.

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:33

Hoi,
Inderdaad een goed idee.
Ik heb me intussen ook al opgegeven.
Je moet trouwens 50 posts in het forum/informatief hebben en dat had ik nog niet.
Groetjes Astrid.
Laatst bijgewerkt door Mireille op 04-09-06 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Off topic reactie verwijderd, kan via pb.

stephanie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:53

Echt een super gaaf idee, heb er zin in als het door gaat

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 22:36

Hoi,
Tuurlijk gaat het dooor we zijn allemaal erg enthousiast!!!!!
We gaan dr voor!!!!
Met zijn allen krijgen we dit van de grond.
Groetjes Astrid.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 23:55

Vind ik ook Knipoog Ik heb er helemaal zin in!! Ik hoor het wel van jullie als ik weer moet contact op moet nemen met Isabel en Rian. Imke zal nu een weekje terug zijn, maar ik heb geen idee op wat voor termijn zij weer met elkaar gesproken hebben.

YoJcE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 09:16

ben ook erg benieuwd wat imke ervan vind. moeten we nu de plannen al wat meer uit gaat breiden of stellen ze het zo aan imke voor?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 12:29

Eerst maar even kijken wat er voor Imke kan denk ik voor we echt concrete dingen gaan doen. Mocht de clinic doorgaan moeten we dan ook geen stalling in de buurt regelen om de paarden zolang te zetten of laat iedereen zijn paard gewoon op de trailer?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 12:46

Ik weet niet of het te organiseren is om voor alle paarden stalling te regelen die dag. Maar sowieso zal er een maximum aantal paarden zijn, afhankelijk van de tijd die Imke er voor heeft én dan kan de stalling ook een afweging zijn.

Eerst maar eens afwachten wat Imke's mogelijkheden zijn, want het zou toch wel zo moeten zijn dat Imke én OO Seven aanwezig kunnen zijn op zo'n dag. Niet voor niets een 007-meeting Clown

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 19:02

Hoi,
Ja en dan gaan we allemaal als om een popidool om OOSeven heen hangen!! HIHIhi...
Ik zie het al voor me, zal hij genieten van al die vrouwelijke aandacht!!
Groetjes Astrid. Pling Pling

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:11

haha de rondleiding op stal Bria heb ik al gehad Tong uitsteken Heb daar zo'n 3 weken lang gereden. Haha!

Maar lijkt me wel een leuk plan, helaas heb ik momenteel heel weinig tijd i.v.m studie Boos!

YoJcE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:02

Urielle schreef:
Eerst maar even kijken wat er voor Imke kan denk ik voor we echt concrete dingen gaan doen. Mocht de clinic doorgaan moeten we dan ook geen stalling in de buurt regelen om de paarden zolang te zetten of laat iedereen zijn paard gewoon op de trailer?

wij wonen erg dichtbij dus stel dat ik whizy mee kan nemen dan kan ik haar na de clinic gewoon op laten halen. maar mijn vader zal toch wel rijden dus dan kan hij daarna naar huis

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:30

hoi,
Mirjam de meeting staat waarschijnlijk pas voor het voorjaar gepland, dus misschien kan je dan wel!?
Groetjes Astrid.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 21:30

Ik sluit me aan bij de meerderheid wat dat betreft. Het is voor ons een uur of twee met de trailer rijden, enkele reis, dus ik zou het voor Wrangler an sich wel prettiger vinden als hij de kans krijgt om even rustig ergens te staan bij een stal in de omgeving.

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:34

Mijn ouders of alleen me moeder rijden me wel overal heen zolang het allemaal optijd bekent is wie,wat,waar,hoelaat etc Tong uitsteken
en als ik dan thuis ben ivm stage's

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:08

Heb me intussen ook opgeven Lachen
Vind het echt een super idee!
Ik beschik denk ik over een van de jongste OO-Sevens Tong uitsteken
Ace is namelijk pas 15 maanden oud Tong uitsteken

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 14:43

Er zijn er nog meer met OO Seven jonkies Haha! Alleen maar leuk, zoveel variatie! Tegen die tijd hebben we dus mensen bij elkaar met veulens tot en met M2!

verriemerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 11:46

Ik weet niet of Quira al gereageerd heeft, maar het lijkt mij fantastisch om zoiets mee te maken. Zal haar zeggen dat ze ons maar snel op moet geven, zodat we met Verle N straks ook mee kunnen. En ze moet ook maar eens verslag uitbrengen op het OO Seven topic hoe de afgelopen maanden verlopen zijn en hoe het nu gaat.

P.S. misschien snappen jullie ondertussen dat ik de moeder van Quira ben.

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:49

Ik heb me ook via pb aangemeld, ik vind het een geweldig leuk initiatief!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:53

Zo te lezen kan ik binnenkort aan isabel en rian doorgeven dat we een flink aantal geinteresseerden hebben Tong uitsteken

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 15:38

verriemerrie schreef:
Ik weet niet of Quira al gereageerd heeft, maar het lijkt mij fantastisch om zoiets mee te maken. Zal haar zeggen dat ze ons maar snel op moet geven, zodat we met Verle N straks ook mee kunnen. En ze moet ook maar eens verslag uitbrengen op het OO Seven topic hoe de afgelopen maanden verlopen zijn en hoe het nu gaat.

P.S. misschien snappen jullie ondertussen dat ik de moeder van Quira ben.

Quira had idd al gereageerd *LOL*
Het zou zeker leuk zijn als er ook weer wat meer mensen komen vertellen hoe het met de OO Sevens staat in het HK-topic! Haha!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 19:56

*vliegt dan maar naar het oo-seven topic om te vertellen hoe het met de naarling gaat*

YoJcE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:00

ben wel benieuwd hoe groot de groep al is Haha!

(de fokker van Whizy wil ook graag even komen kijken als de clinic van imke doorgaat Bloos , en misschien kan ze nog wat mee vertellen over oosevens. ze heeft er wat gefokt waaronder, whizy, upon(2e bezichteging hengst) en eentje die naar amerika is)