Oehlala, Ierepier & Bokkiej meeten! =)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fairytale

Oehlala, Ierepier & Bokkiej meeten! =)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 20:49

Hoi Bokkers! Doei!

Wat overweldigend dat ik dit keer de eer krijg om het verslag je mogen doen. Altijd leuk, natuurlijk. Haha!
Vandaag 01-09-06 was 't de grote dag dat Ierepier (Iris, 15 jr) en Bokkiej (Annemarie, 13 jr) gingen meeten. Vork
De gróótste dag was aangebroken en ja hoor, het begon al goed.
Om 12 uur bij het benzinestation afgesproken. Annemarie maar wachten wachten en nog eens wachten. Maar géén Iris te bekennen. Sigaar
Na een half uur gewacht te hebben, zag ze iets roze-achtigs uit de verte komen. Het was een kind met paardrijlaarzen aan en een roze jas met bontkraag. Sigaar
Eerst fietste ze Annemarie straal voorbij, ze herkende d'r niet. *LOL*
De troela bleek haar geld vergeten te hebben en moest daarom nog even snel pinnen.
De altijd vrolijke Annemarie, vond het niet erg.
Al fietsend gingen deze twee dwazen richting Aldeboarn, naar het huis van Annemarie. *LOL*
Lekker veel geslinger onderweg maar dat is juist gezellig. Haha!

Annemarie moest zich even omkleden en daarna gingen we naar de manege.
Na niet zo ver gefietst te hebben waren we d'r.
Nadat we betaald hadden voor een uurtje rijden, gingen we er met volle zin tegenaan en kreeg Iris de kans om een pony uit te zoeken voor het vrijrijden.

Annemarie koos een leuke pony uit met de naam Valley en Iris een Kwpner, genaamd Naomi.
We moesten ze omstebeurten het land uithalen omdat we maar één halster hadden (lekker slim Haha!) en ik zeg je, ik heb nog nooit zoveel blubber gezien als daar. *LOL*
Je zakte telkens weg in die blubber. Leek wel een meter diep zowat. Haha! Valley was ook al niet vooruit te branden toen we haar het land uit wilden halen, dus één voorop en één achterop lopen.

Dus daarna de paarden opzadelen. Bleek dat de singel van Naomi weg was inclusief het zadel.
Ai, dat werdt dus het zadel van Tinker Latoya gebruiken.
Maar die singel was ook niet goed, dus na veel gedrentel toch nog even gereden en een gepast singel gevonden. Eindelijk. Lachen
Naomi was niet in de binnenbak te houden en wilde de hele tijd achter Valley aan.
Ze was zowat de hele tijd aan het bumperkleven, aan die dikke batterij van Valley. Haha! *LOL*
Daarna nog even gedraafd en gegaloppeerd en toen lekker uitgestapt.
Och, hadden we ook nog het cap-incident van Iris. Tijdens het draven of galopperen vloog de hele tijd de cap van Iris naar voren! Heel dom gezicht. Clown
'Als ik thuiskom is het eerste wat ik doe op Divoza.nl zitten en een nieuwe cap bestellen. Dit onding wil ik nooit meer zien!' aldus een chagerijnige Iris. *LOL*

Daarna moest Iris weer naar huis. Tegen de wind in, wat een feest. Clown
Het was wel een hele drukke, gezellige en vooral leuke middag geweest.
We hebben helaas geen foto's gemaakt, die beloven we jullie andere keer wel. Haha!

Ik kijk al uit naar de volgende keer. *LOL*
Annemarie, bedankt en het was een heel gezellige middag.
Na het lezen van dit giga-verhaal mag je ook wel een berichtje achter laten, hoor. Haha!

Groetjes, Iris. Kusje
Laatst bijgewerkt door Fairytale op 01-09-06 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Bokkiej

Re: Oehlala, Ierepier & Bokkiej meeten! =)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 20:56

haah, het was echt zo machtig Clown Echt te erg Tong uitsteken Maar ik kom binnenkort ook ff bij jou kijken hoor Knipoog Dan maken we zeker foto's Lachen

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 19:47

Bokkiej schreef:
haah, het was echt zo machtig Clown Echt te erg Tong uitsteken Maar ik kom binnenkort ook ff bij jou kijken hoor Knipoog Dan maken we zeker foto's Lachen

Ooh praat me er niet van. Sigaar
Ja is goed hoor, kom je binnenkort maar 's langs. Haha!

Reageren is gratis hoor! Dat je het even weet! *LOL*

Ashquar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:42

Nou als het dan toch gratis is.. hier even een berichtje.

Klinkt leuk, maar waarom was je zo laat? Bloos!

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 21:37

Santos_ schreef:
Nou als het dan toch gratis is.. hier even een berichtje.

Klinkt leuk, maar waarom was je zo laat? Bloos!

Omdat ik dat irritante geld weer vergeten was, dus toen moest ik weer helemaal terug naar een pin automaat fietsen. Want had geen contanten bij me. Snappie? Clown Haha!

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 14:39

slim slim Clown

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 10:49

Idem Haha!