Dus een verslagje!
Zo zou je het kunnen noemen! We hebben al 2 keer eerder gemeet, omdat ik mijn paard aan haar heb verkocht 2 jaar geleden. Helaas onstond er een vrienschap waardoor ik 1 uur en 20 min moet reizen om haar te zien. Daarnaast wil ze ook nog persee dat ik haar meer aandacht geef dan mijn ex paardje. Wel verdraaid!

Eigenlijk heb ik daar niks op tegen want we kunnen het super vinden, en Carnaval vieren op een andere plek met een andere gek is veel spannender. Achteraf ben ik er blij van, want als ik mijn paard nooit verkocht had, had ik ook nooit mijn vriend ontmoet en had ik natuurlijk nooit zo'n speciale vriendschap ervaren als met Charlotte89.

Genoeg gezanikt! Hier een kleine impressie van onze meeting. Of nouja een impressie die jullie zal doen afvragen, wat hebben ze naast deze foto's in godsnaam gedaan? Nou geshopt (hier lukt het mij beter dan in Barcelona en Charlotte89 is het tenminste eens met mijn smaak) en gestapt in Nijmegen. Charlotte89 de weekend alcoholist voelde zich wel goed na wat wijntjes, maar ik moet het weer opnieuw ervaren, ik was vrijwel meteen aangeschoten (wat wil je als je nooit meer drinkt).
Hallo, ik ben Charlotte89

Hallo, ik ben BounceBabe

Wij hebben paardgereden

Ik op Forana (ik moest serieus in de wei goed kijken dat ik niet perongeluk Fortuna mee zou slepen) Ik had de laarzen van Charlotte89 aan, maar naarmate het rijden verloor ik ze zowat en zo'n vzh zadel was ook wel even afzien als je een dressuurzadel gewent bent!)

Charlotte89 op Lady Fortuna (ook gekloot met de laarzen, want deze waren nieuw)

Het was een zeer confortabel ritje...nouja een afzien ritje eerlijk gezegt

Charlotte89 ging het beter af.

Later mocht ik nog even op mijn ex paardje! Het blijft zo'n goed paard he!

En na het douchen zijn we maar eens wat stomme foto's wezen schieten.

Dit lijkt er al meer op!

Ja mooie bek heb je Charlotte89

Zucht...

Peace!

Die hoeft niet meer te oefenen!

En als laatste Charlotte89 gebitscontrole!

Al met al was het weer een leerzame meeting!

Toedeloe!