Hier mijn verslag van de Zeeuwen Bokt Rit van afgelopen dinsdag! Helaas kon ik met mijn eigen paard niet meedoen, voordeel daarvan was dat ik wel foto’s kon maken.
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterliet, hoe je de foto’s vind en eventueel tips en trucs! Enjoy!
BOKTRIT
Paarden halen in de vroegte.. van jawel, half 10 ’s ochtends. We verzamelen eigenlijk bij de manege, maar een groepje had afgesproken daar gezamenlijk heen te rijden.
Nathalie met Katinka en Jenny
Ersiel had zo te zien ook wat moeite met de vroege start, Widia trouwens ook
Wachten op de meerijders
Daar zijn ze dan, Simone en Daphne!
Hierna ging de groep van 5 richting de manege om daar blije Miranda op te halen, op zorgknollie Morris. Deze combinatie is later in dit verhaal uitgebreid te zien.
Daar gaan we dan hoor, netjes achter elkaar op een lijn, bijna allemaal met cap op, zoals het hoort!
En soms zit je niet helemaal op een lijn
En soms zit je scheef
Sommigen van ons doen zich anders voor dan dat ze zijn
En anderen niet
Hoe dan ook, soms zit het mee, en soms zit het tegen
In het bos, met heel de bubs achter elkaar!
Tot ‘iemand’ de achteruit heeft uitgevonden!
Oke, gaan we weer!
Nu we op straat zijn beland, een foto om alle blije gezichten te checken, en of de fietsers nog op hun fiets zitten
De gang in beeld
Alsof Nathalie wil zeggen, dat Katink niet zo hard mag
Soms ontstaat er tijdens zo’n rit, een heftige liefde
Wat gelijk aan de Paparazzi wordt gemeld
We naderen het punt waar we de laatste amazone oppikken
Jawel, Simone op Demi!
Bij de Wielemakersbaan werden de koppen bij elkaar gestoken: Hoe moeten we nu verder?!?!
Zo dus!
En zo liepen we weer in formatie
De hekkensluiters
Fietsers hebben het niet makkelijk, je krijgt snel een houten kont (he siet)!
Terug bij de manege, hebben we Miranda en Sita achtergelaten, en zijn we terug gegaan naar de stal van Katinka, Widia en Jenny. Net voor we vertrokken kwam er een hard rijdende vrachtwagen aan, waardoor Tiara zich rot schrok. Gelukkig niets gebeurt, maar wel een mooi plaatje!
Daphne en Tiara
Maya, Nathalie en Letizia hadden geruild van Jenny, Katinka en fiets
En of ze er blij mee waren?
Natuurlijk terug op stal, nog wat echte pennyfoto’s gemaakt!
Nathalie met Katinka
De zusjes Fioratti
En wat doe je als je geen paard hebt?
Juist! Dan word je vriendjes met de voeremmer (he marjon?!)
Bedankt voor het bekijken/ lezen van mijn boktverslag, enne… ik zie je reactie te gemoed!