voor iedereen van het vorige topic die mee wil moet maar ff stemmen waneer je kan, heb maar gewoon een paar datum gezocht die we kunnen doen, geef maar aan wanneer je kan! dan kunnen we snel op strandrit! gr anja
ik denk dat je beter even het weer in de gaten kan houden want het onweert de elke dag bijna dan verzuipen de paarden hoefjes in het zand:d ik ga ook wel mee ligt eraan welk strand en waar volgesnmij hebben de meeste vakantie tot 1 sept dus misschien in die week ervoor ? rond de 30 ste
Ik kan helaas niet -> ga maandag op ponykamp en moet die week erna weer naar school en buiten dat heb ik 1.5 week geleden al een strandrit in renesse gehad met manege Luciduna!
Heel veel plezier jullie, en bedankt voor het pbtje
je mag gewoon vriendin meenemen hoor, maakt mij niet uit, als je maar zelf vervoer regeld. vrijdag besluit ik datum van poll, welke jullie hebben gekozen en dus welke we nemen gr anja
zozo trailer bij sta-rho is goed koop 35 euro voor de hele dag.. geen borg.. gelijk aan wim vragen of hij me wil en kan brengen en of ze braaf is in de trailer