Eten is miss voor sommigen buiten het budget en dan kunnen er minder mensen komen.Dus stel ik voor om bijv van 13-17 bij mij te komen 'chillen' in de tuin.woensdag 9-08 leek mij een leuke datumDe datum mag/ kan nog veranderen, naar in ieder geval.. laat ff weten of je komt en wie je meesleept.. dan zie ik je vanzelf!Groetjes [***]ps. ik woon in Ridderkerk-Oost
Lijkt me wel gezellig maar ik moet om 13:00 de paarden binnen zetten dus ben dan wel wat later.Moet ook even kijken of ik oppas heb voor mijn meiden
Of je neemt ze mee (?) Tenzij ze bang zijn voor honden, ik heb een vrij actieve en vrolijke hond. Totaal ongevaarlijk, maar wil met iedereen knuffelen @ tanya89: voor de bokkers uit Ridderkerk en omstreken.. maar iedereen is van harte welkom 1. [***]2. Dees (+ kids)
Hahaha ik heb alleen geen kinderspeelgoed ofzo, dus je moet zelf vermaakspullen meenemen.Ik heb wel een mand vol knuffels waar mijn hond dol op is, dus ze mogen met haar spelen
oeps.. 11 augustus heb ik een her, maar moet ik ook naar de hoefsmid in roosendaal... Ff kijken wat ik dan voor laat gaan. Maar ik zit sowieso heel de maand augustus in de tentamens, dus heb gewoon weinig tijd..
Ja maar dan zijn mn ouders weer thuis en ik krijg het heel druk met school.Moet in 1 jaar mn Propedeuse halen en doe psychologie dus niet makkelijk