Rosa = Rosaenbeer
Maartje = maartjuh
Beer = Pony van Rosa
Rose = Pony van maartje
hoe het begon
Rosa voegde mij ooit in een ver verleden op msntoe, vanwege Romeo ofzo? Geen idee iig. in het begi werd er niet echt veel gepraat. Maar op gegeven moment belandde we samen in "het grote leerontwijkende topic".. En dusja, via msn gingen we daarover praten enzo

Toen werd het leerontwijkende topic te groot, dus besloten we met zn 4'en (rosa marlijn alette en ik) een besloten leerontwijkend topic te maken..
Rosa en ik blijven maar praten en blabla en 3 maanden later vond ik wel gaaf als Rosa op mn verjaardag kwam. Zo gezegt, zo gedaan. Er werd een mini-ponykamp geregeld, de pony van Rosa, beer, ging ook mee

3 dagen van te voren, kwamen we erachter dat we veel meer gemeen hadden dan we dachten, dus dat kwam wel goed

zondag 25 juni
Goed na 2 weken lang hyper zijn, en regelende ouders, uitkijkend naar 25 juni was het zo ver. 4 uur ofzoiets kwam Rosa + vader + Beer aan..
Eerst beer binnen gezet, Rosa's 2 zwaaaaaaaaaaaaaare tasssen naar binnen gebracht, en toen zijn we ondanks de slechte weersvoorspelling toch gaan rijden..
En ja, na 5 minuten waren we helemaal doorweekt, inclusief mijn witte pet (jnclusief wuppie uiteraard

De pony's lekker verzorgd, en naar binnen gegaan om te douche.. Toen nog even gebokt en tv gekeken, en toen rond uur of 1 gaan slapen

OWJA we gingen ook nog voetbal kijken, en we vonden stomme scheids stom, en we zaten hem uit te lachen

maandag 26 juni
Ook vandaag moesten we vroeg op, we gingen op de schijndelse hei rijden

Rose werd gek, want ze zag een hindernis

En toen moesten we helemaal naar huis, maar we kwamen wel droog aan

En tsah eh, toen waren we thuis

Owja, we gingen ook na het eten nog even rijden, even wat springen

Foto's zijn hier t vinden:
Rose: viewtopic.php?f=10&t=613543&hilit=
Beer: viewtopic.php?f=10&t=613550&hilit=
dinsdag 27 juni
Wederom vroeg op, ik moest naar ziekenhuis, om infuus in te laten zetten. En toen was het al weer half 11, en toen gingen we naar mac

Toen gingen we nog even in een schoenenwinkel keiejken, maar dat was donker, dus gingen we maar naar huis

Eerst ging Rosa rijden, want ik kon niet met mn infuus. Dusja ik ging maar foto's maken

Foto's: viewtopic.php?f=10&t=613986&hilit=
Daarna ehh, ongeveer uur of 5 later, was mn infuus klaar, en ging ik rijden

foto's viewtopic.php?f=10&t=614010&hilit=
Rosa ging ook nog op Rose rijden, en dat was hip

En toen ging ik onder bankje liggen, en sprongen rosa en rose over me heen,en landde rose net 1 meter van mij af, en toen kregen Rosa en ik bijna een hart aanval

Hahahah en toen

Foto's: viewtopic.php?f=53&t=614044&hilit=
En dat was echt vet melig, want Rosa die kreeg der broek niet aan en HAHAHAH

Dusja, en toen was het al weer laat, en gingen we eten. De rest van de avond gewoon de paarden gedaan, en beetje tv gekeken. Eigelijk gingen we vroeg slapen, maar het werd weer 1 uur

woensdag 28 juni
We gingen naar stad. Al snel bij het opstaan merkte ik dat ik super spierpijn had van al dat zonder zadel springen (bovenbenen moet je natuurlijk enorm aanklemmen) dus echt lopen kon ik niet. Eenmaal in eindhoven, kreeg Rosa er ook last van, dus we hebben eigeliejk 3/4 van de tijd gezeten

Wel een leuk rokje gekocht, en Rosa een uberhippe telefoon sok bij Six

Toen gingen we naar huis racen, want we moesten savonds op verjaardag . Lekker ge bbq't.. En gesprongen op trampo:

Rosa's kikker imitatie (fout geschreven, maar weetniet hoe anders

Ik en Rosa..
Nja rond 23 uur gingen we weer naar huis

donderdag 29 juni
toen was het donderdag, moesten we weer naar het ziekenhuis, en weer zaten we om half 11 in mac

Dinsdag hadden we gave schoenen gezien in Dbosch, maar omdat we woensdag naar Eindhoven gingen hadden we niet gekocht. Maar in EHV was niets te vinden, dus nu wilde we nog even naar dat winkeltje. Alleen hij ging maar niet open, en toen ging die open, toen moesten we trein terug halen, dus dat was slecht plan

Toen thuis, moest ike naar school boeken brengen, rapport ophalen enzo. Maar Rosa ging ondertussen rijden

Rond 13 uur waren we allebei klaar, en gingen we slapen, want we waren zo moe. Maar na half uur was mn infuus klaar, en begon te piepen, dus kon Rosa niet slapen, en ik sliep er door heen. Goed na een half uur werd ik wakker, infuus eruit getrokken (nja figuurlijk dan he

Toen Belde rosa's vader, dus werden we weer wakker

TOen kwam ik terug, opgemaakt enzo, want we gingen die avond stappen in eindhoven. Toen gegeten, en daarna ging Rosa douche. Toen was ze klaar, en ging ik haar opmaken, wat een regelrechte ramp werd, want de mascara zat overal

Goed, om 8 uur waren we eidelijk klaar, en gingen we naar eht station fietsen. Te vroeg, dus daar nog tijd staan te wachten op de rest van de groep..
Donderdag avond, en vakantie, het was dus alles behalve druk. Rond uur of 11 werd het druk en werd er beter gedraait, maar we moesten om kwart voor 12 weg om de trein van 00:15 te halen, dus dat was wel jammer

Ondanks alles was het toch leuk, en waren we rond half 3 thuis en ik bed

vrijdag 30 juni
De laatste dag, jammer genoeg. Rond 10 uuer stonden we op, heeeel even gereden, maar de dazen waren zo erg, dat de pony's zich niet konden concentreren, dus hebben we het maar op gegeven.
Toen nog even film gekeken, maar daar kwam weinig van, we waren allebei super moe.
Om half 3 beer klaar gemaakt voor de reis terug, en spullen verzameld.
Toen nog even een foto gemaakt:

Fototechnisch niet goed, ik weet

Half 4 werd ze dan opgehaald, en 4 uur reden ze weg. Met een rot gevoel zwaaide ik ze uit, want ik baalde echt. Ik heb iig een super leuke gezellig melige actieve week gehad, en het was echt stil toen ze weer weg was...
Meis, we gaan snel de zomertour doen, en carnaval kom je hierheen, en dan gaan we weer lol hebben in eindhoven en overal hier

Goed ik ben nog enorm veel vergeten, maar om die week in detail te beschrijven is me iets te veel moeite

Rosa je mag aanvullen

OWJA ROSA JE BENT JE LENZEN VERGETEN SLIMMERD