Vanmiddag met Pardoes overlegd en wij hebben vrijdag 28 juli als BBQ-dag gebombadeerd..
Iedereen (zwanger, niet zwanger, klusser, moeder, geen moeder, kiddo's, hubbie's , buurtTkind etc..etc..)uit ons topic is welkom.
We hebben twee optie waar we jullie mening graag over willen hebben.. Of: 1. het wordt een Amerikaanse BBQ en iedereen neemt zelf spullen mee 2. jullie doneren geld op Pardoes d'r rekening en wij doen de boodschappen..
In geval van optie twee, geef dan ook aan wat je zou willen geven voor een BBQ..
Iedereen mag ook blijven slapen als ze maar een eigen tent meenemen. Pardoes beschikt over een enorm grasveld, dus genoeg ruimte.
Laat even weten of je komt, en maak een keuze uit bovenstaande opties.. Groet, Pardoes & Arieke
Laatst bijgewerkt door Lame op 27-06-06 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben zekers van plan om te komen , maar wel onder voorbehoud Amerikaans is dan ook het makkelijkst denk ik, dan blijven jullie er tenminste niet mee zitten als veulen of beeb zich te laat/vroeg meldt.... Ik ga ook weer lekker naar huis, eigen bedje is toch lekkerderder als luchtbed.
Ik ben ook van de partij!! En heb geen bezwaar tegen Amerikaanse "toestanden" of geld doneren. Op z'n Amerikaans zouden we even een lijst moeten maken met wie wat wil meenemen, anders hebben we straks 100 stokbroden en maar 1 karbonaadje (Maken we dan ook een "het-regent-en-we-gaan-niet-BBQ'en-wat-eten-we-nu? lijst ?) En als we zouden moeten doneren...ehhm...prijs beetje afhankelijk van de grootte van de groep denk ik, maar iets van 7,50-10,00 euro ????? Of is dat te weinig?
mocht ik onverhoopt niet met vakantie kunnen, dan ben ik van de partij...
Gezellig!!!!!!! Heb je vervoer NIenke? Of moeten we je ergens oppikken? Kan altijd hoor..! (nouja, niet helemaal in Voorschoten, maar wel van een station..hahaha)
Gezelli... We zijn al met meer als twee!! Nu nog mooi weer, mensen! Arieke dank voor de hulp en de nog te bieden hulp!!!!!! Zoals jullie wel zullen weten is Ot er, als het goed is, de gehele midweek... We kunnen dus ook op andere dagen in die week dingen ondernemen! Brand los en laten we er een mooie week van maken! Bijvoorbeeld
-Aantal man met eigen paard en/of paarden bijhuren en een rit maken..... -Rit door bos per paarden tram -fietstocht met picknick.....
Met slecht weer kunnen de aanwezige hubbies eventueel overdekt BBQen en we kunnen binnen eten... Beetje creabea en dan moet dat allemaal wel lukken!!!
Ah!! mag ik dit jaar toch nog gelegenheids camping "'t goeie plekkie" een weekeinde openen!!! leuk!!! O en Nienke, een slaapplek, eventueel bijv. binnen, moet altijd wel te vinden zijn hoor!!
* Twijfelt over blijven slapen in tent...met kind...moet dan zoveel meeslepen en waar slaapt kind dan in? Heb geen campeerbedje en al had ik dat wel, ik ga daar niet mee rondslepen hoor ! *
Ik ga passen, want dat wordt onze trouwdag en denk niet dat hubbie 't dan leuk gaat vinden als ik niet kom opdagen Maar alvast veel plezier en ik zal wel mee mogen genieten van een uitgebreid verslagje met foto's