cool waar woon jij precies?? wijchen zou wat mij betreft het handigste zijn, maar dat moeten we dan maar even overleggen. in wijchen is ook een manege, dus daar zouden mensen zonder paard evt een paard/pony kunnen huren???
hoi hoi ik wil ook wel mee! maar heb geen paard tot mijn beschikking.. heeft die manege ook een site? Of weet jij misschien hoeveel het kost om een pony te huren? alvast bedankt! ik weet trouwens misschien nog wel iemand die mee wilt.. groetjes
Ik woon in deest, das naast winssen en dat ligt weer naast beuningen en in wijchen/alverna heb ik les met mijn pony, mss dat we daar eens kunnen gaan rijden? Lijkt me daar een mooie omgeving
Ik zelf woon ook in Wijchen, maar Kim bij welke manege hier in Wijchen kan je dan een paard/pony huren? Want bij mij op de manege kan dat iig niet behalve als je daar rijd volgens mij. Maar ik heb iig ook een paard voor als we een buitenrit zouden gaan maken.
Hmm die manege bij de snelweg. Ik heb mijn paard daarnaast bij privestalling staan. Schijnt dat je daar paarden kunt huren. Maar weet niet zeker. Anders kunnen we misschien de bak afhuren???
De prinsenbankhoeve? heb jij je paard bij Ans staan? Ik rijd en werk dus op de prinsenbankhoeve en volgens mij kan je daar geen paarden huren en of je de bak kan afhuren weet ik eigenlijk ook niet.
Ohja Miamora gaat vandaag weer naar huis. Die is toch van Angelique??? Of van Leontine :s Haal die namen altijd door de war Ja is wel lol, dit weekend hadden we dus een amora en mia-mora Maar rijd jij die fjord van haar dan ofzow??
Als Angelique 25 juni na de wedstrijd ff naar Ans toe gaat dan kom ik misschien wel ff langs met Suus want dan heb ik namelijk wedstrijd op de manege ernaast