Morgen zijn niet alle novers denk ik in Hattem. Helaas heb ik morgen voor n meeting denk ik geen tijd Maar als ik toevallig een van julie langs zie lopen/rijden. Dan schreeuw ik wel ff wat.. Dus als jullie denken? Wo the fiets is dat? Dan ben ik dat N keer met zn allen iets leuks doen. Met de paarden zou t leukste zijn.. Maar dat wordt m niet denk ik
Ik moet eerst rijden. half 11 en 11 uur.. na de tweede proef pleuren we mannes op de trailer en gaan we richting huis. snel snel snel allemaal.. En daarna kom ik weer terug naar Hattem (aiii hopen dat ik de weg alleen kan vinden ) Dus het is wel leuk als er dan nog mensen zijn..
We kunnen wel echt een keer naar iets toegaan.. nadeel is dat het al gauw heel duur is..
Maar bijvoorbeeld Walibi, Dolfinarium (vind ik zooo leuk ghehe) ofzoiets.. zou wel gezellig zijn denk ik
Naar een film, dan zit je allemaal zo naar die film te staren.. Da's niet zo gezellig..
Met de paarden.. Tjah.. dat is zo lastig.. Buitenrit kan ik al niet mee.. Gewoon bij iemand thuis, is al gauw erg krap (of met z'n allen bij Sizz in de binnenbak kan ook)