Op 2e pinksterdag is de jaarlijkse paardenmarkt in Heenvliet. Gaan daar nog wat bokkers naar toe?? Er is niet alleen een paardenmarkt, maar ook een kermis en er staan allemaal leuke kraampjes enzo Er hangt altijd een gezellige sfeer
Ik ga samen met nog 2 vriendinnen/bokkers (Charadelover & Imaginary). Lijkt me wel leuk om daar een meeting te houden enzo Ik hoor het wel aan jullie reacties
Ja Ik ga al vanaf mn 5e ofzo samen met mn opa en oma en nog steeds zeur ik of mn opa dr nog 1 bij koopt Maar nu ga ik met vriendinnen Zullen we meeten?
Wij gaan er denk ik 's ochtends heen tussen 9 en 10. Wij gaan fietsen en dat is een uurtje ofzo...Ik hoop wel dat het lekker weer is, anders moeten we weer wat anders gaan bedenken Iemand een idee waar we kunnen afspreken??
leuk deborah ik ga alleen 's ochtends/'s middags, dus meeten wordt lastig Als jullie willen meeten ofzo, zeg het gewoon even, want daar is dit topic voor vind het leuk om te weten dat jullie ook gaan, maar heb ik niet veel aan als we n meeting willen regelen
voor de gene die vaker zijn geweest? neem aan dat er ook veel shetten zijn? en hoop ok leuke kraampjes zo maar vragen of ouders willen brengen denk dat met scooter vrij lang over doe.
Wij gaan rond 9 uur weg ofzo dan zijn we er om 10 uur, als je later komt zijn er al veel paarden weg en is het n beetje een kale boel Komen jullie er ook om paarden/pony's te kopen, of meer voor de gezelligheid?? Ik allebei n beetje