Gezocht met spoed: Vrij gezellige meiden 18+ om op 15 juni..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 16:45

Dames, mijn auto heeft een vergunning voor de binnenstad (daar woon ik namelijk) en ik vind altijd wel een plekje Haha!. Als ik nou eens al die zooi van mijn paard uit de auto haal, dan passen er wel wat mensen in.

Voor 23.00 moet de verjaarsvisite dan maar weg zijn Haha!.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 10:58

Ja das zeker wel een goede tijd. Doree komt ook mee en mn boyfriend gaat met een vriend stappen in a'dam waarschijnlijk( nee hij mag niet met ons mee!!!!!!)

Is wel handig dit, kan ik de mensen die ik nog niet ken alvast meeten voor almelo! (prakkie,merilyn)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 11:00

Misschien ga ik ook wel mee, maarre.............we kunnen toch treinen??? ( voor mij misschien niet verstandig, lust graag een biertje namelijk Haha! )

Mer1980

Berichten: 18881
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 11:55

obsession schreef:
Is wel handig dit, kan ik de mensen die ik nog niet ken alvast meeten voor almelo! (prakkie,merilyn)


ik heb helaas vernomen van mijn werk dat ik een weekend weg moet Huilen Huilen . Ik kan dus helaas niet mee Huilen Huilen Huilen Huilen

Ik stel voor dat we het zeker nog een keertje over moeten doen. Ik wil nl weten of ik nog een beetje op de markt lig Haha!

Ach misschien zijn er op almelo nog wel een aantal aantrekkelijke springruiters Schijnheilig Schijnheilig Haha! Haha! Knipoog Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 12:00

Springruiter en aantrekkelijk, hahaha dat heb ik nog nooit gezien Haha! Haha!

Van honderd meter afstand met een capje op, dan lijkt het nog wel eens leuk, maar dan gaat het capje af................... Gaaaap Gaaaap nee springruiters...ik vind het niets, kom sowieso weinig aantrekkelijke/interresante mannen tegen in paardenland.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 13:06

Of ze hebben zeker niet dezelfde geaardheid Lachen (Van die rechtopzittende figuren Haha!)

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 13:14

Hè Joost... hier wilde ik nu net een dergelijk gevat antwoord neerzetten Haha! je maait net het gras voor mijn voeten weg *LOL*

Noueuh.... dames... veel plezier dan maar in Amsterdam en laat ff weten wie er het beste in de markt lag die avond!! *LOL*

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 13:23

euh...daar ging het niet om hoor, maarten...we willen alleen een gezellig meiden-avond hebben, omdat we weer vrijgezel en gezellig zijn Haha! Haha! Knipoog Knipoog Pling Schijnheilig Schijnheilig

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 13:44

Merilyn schreef:
Ach misschien zijn er op almelo nog wel een aantal aantrekkelijke springruiters Schijnheilig Schijnheilig Haha! Haha! Knipoog Tong uitsteken


Zolang ze maar niet TE rechtop zitten *LOL* *LOL* *LOL* (kan dat met mannelijke springruiters??? Haha! )

Ik zou graag meewillen Huilen maar ik heb een personeelsfeest die ook tot in de kleine uurtjes duurt, iets minder klein dan jullie uurtjes waarschijnlijk, maar toch... Koe

Volgende keer houd ik me heeeeeel erg aanbevolen Party!! Party!! Party!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 13:47

Merilyn schreef:
Ach misschien zijn er op almelo nog wel een aantal aantrekkelijke springruiters Schijnheilig Schijnheilig Haha! Haha! Knipoog Tong uitsteken


Ik zorg wel voor een woordenboek Twents-Nederlands. Haha!
Hoewel je met handen en voeten ook heel ver komt hoor! Haha!

Maar helaas, ik kan dus niet mee stappen in A'dam i.v.m. wedstrijd zondag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 13:50

Met veel drank op worden ze misschien wel aantrekkelijk?????? Haha!

( uit ervaring weet ik dat tijdens het ruiterbal in almelo, met genoeg drank op iemand best aantrekkelijk kan zijn, en als je de volgende ochtend weer kijkt, schrik je je een ongeluk, maar goed iedereen maakt fouten.)

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 15:28

We gaan dus met (na een aantal afvallers Verdrietig ):

-Dorée
-Lovely
-Obsession
-Pipo (waarschijnlijk)
-Prakkie
-Pregini
-Prisca

Om 23.00 uur bij Pregini thuis (voor routebschrijving naar Pregini ff pb sturen).
Ik kan evt. liefhebbers nog ophalen, maar dan mij ff pb-en.

En als nog meer meiden meewillen, kan je dat natuurlijk laten weten!! Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 15:38

Merilyn schreef:

Ik stel voor dat we het zeker nog een keertje over moeten doen. Ik wil nl weten of ik nog een beetje op de markt lig Haha!


Nouhou Wendy... het ging er bij 1 zeker iemand dus duidelijk wel om om het te weten te komen, ze gaat alleen niet met jullie mee die avond Haha! Schijnheilig

Maarrrrr.... als jullie zeggen dat jullie het om de gezelligheid doen dan geloof ik jullie hoor Schijnheilig Knipoog Tong uitsteken (leuk om zoveel te zeggen met al die verschillende smileys *LOL* )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 16:18

Haal mij maar van de lijst, want ik ga mijn verjaardag zaterdag vieren en ik ben bang dat ik voor 23.00 de visite niet de deur uit gewerkt heb.
Kan ik iemand bereiken later die nacht, voor het geval ik me later nog bij het gezelschap aan wil sluiten?

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 18:46

Pipo schreef:
Springruiter en aantrekkelijk, hahaha dat heb ik nog nooit gezien Haha! Haha!

Van honderd meter afstand met een capje op, dan lijkt het nog wel eens leuk, maar dan gaat het capje af................... Gaaaap Gaaaap nee springruiters...ik vind het niets, kom sowieso weinig aantrekkelijke/interresante mannen tegen in paardenland.


Dan kom je de verkeerde tegen Pling

Enne drank maakt meer kapot dan je lief is he, vraag maar aan Katja. Bloos

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 19:05

Lovely schreef:
Haal mij maar van de lijst, want ik ga mijn verjaardag zaterdag vieren en ik ben bang dat ik voor 23.00 de visite niet de deur uit gewerkt heb.
Kan ik iemand bereiken later die nacht, voor het geval ik me later nog bij het gezelschap aan wil sluiten?

aaaahhh,
snielig!

Ik zorg wel dat ik op tijd weg ben hoor Lov! Schijnheilig

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 19:06

oke oke, maarten daar heb je gelijk in...maarre ik ben net vrijgezel en ik heb voorlpoig nog geen zin in een nieuwe man.... Haha! Cool

Ik ga eerst eens ff egoistisch leven, alleen aan mezelf denken en niet aan evt. mannen... Schijnheilig Schijnheilig

Mer1980

Berichten: 18881
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 12:20

Maarten"]
[quote="Merilyn schreef:

Ik stel voor dat we het zeker nog een keertje over moeten doen. Ik wil nl weten of ik nog een beetje op de markt lig Haha!


Nouhou Wendy... het ging er bij 1 zeker iemand dus duidelijk wel om om het te weten te komen, ze gaat alleen niet met jullie mee die avond Haha! Schijnheilig

Maarrrrr.... als jullie zeggen dat jullie het om de gezelligheid doen dan geloof ik jullie hoor Schijnheilig Knipoog Tong uitsteken (leuk om zoveel te zeggen met al die verschillende smileys *LOL* )
[/quote]

Ja maar ik zei toch al dat ik vreselijk gefrustreerd ben. Haha! Ik ben al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang vrijgezel. Die scharreltjes van 1 of 2 dagen tel ik dan niet mee he Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

En ik zei natuurlijk springruiters, omdat er geen hetero dressuurruiters zijn. (Sorry Wouter ik sluit jou uit Schijnheilig )

Maar ok bij almelo ga ik dan maar niets uitzoeken, maar we gaan wel lol maken. Haha! Knipoog Cool

En Wendy ik ben het helemaal met je eens hoor. Het leven van een vrijgezel is echt goehoed. Ondanks mijn frustraties. Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 18:07

chantal1"]
[quote="Pipo schreef:
Springruiter en aantrekkelijk, hahaha dat heb ik nog nooit gezien Haha! Haha!

Van honderd meter afstand met een capje op, dan lijkt het nog wel eens leuk, maar dan gaat het capje af................... Gaaaap Gaaaap nee springruiters...ik vind het niets, kom sowieso weinig aantrekkelijke/interresante mannen tegen in paardenland.


Dan kom je de verkeerde tegen Pling

[/quote]

dat wou ik zeggen ja..... ken zowel leuke springers als dressuurders hahaha Haha!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:45

Oh ik heb zo'n zin in morgenavond!!!!

En ik heb pas hele leuke kleren gekocht, dus ga helemaal in het nieuw!!!

Lekker Amsterdam op stelten zetten!!!!!!!!!!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Mer1980

Berichten: 18881
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 15:58

prakkie schreef:
Oh ik heb zo'n zin in morgenavond!!!!

En ik heb pas hele leuke kleren gekocht, dus ga helemaal in het nieuw!!!

Lekker Amsterdam op stelten zetten!!!!!!!!!!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*


En hoe gaat je volledig nieuwe outfit eruit zien!!! Haha!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 10:45

Ik heb echt superhoofdpijn, dus ik ga vanavond helaas helaas niet mee
wat betekent dat Doree dan ook niet meegaat. Ik vind het wle superjammer, maar volgende keer beter oke!
En ik zie jullie allemaal in Almelo (of veel dan!)

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-02 15:57

Hey,

Waar zijn de gezellige meiden gebleven die meegingen Verward Tong uitsteken

Wendy, het komt er op neer dat we weinig concurrentie hebben vanavond Haha!

Jammer hoor, volgende keer wel meegaan hoor meiden!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 13:01

Sjuimpje"]
[quote="Lovely schreef:
Haal mij maar van de lijst, want ik ga mijn verjaardag zaterdag vieren en ik ben bang dat ik voor 23.00 de visite niet de deur uit gewerkt heb.
Kan ik iemand bereiken later die nacht, voor het geval ik me later nog bij het gezelschap aan wil sluiten?

aaaahhh,
snielig!

Ik zorg wel dat ik op tijd weg ben hoor Lov! Schijnheilig
[/quote]

Op tijd? Het werd dus 3 uur!!! Gaaaap Gaaaap Beetje laat om nog de stad in te gaan Haha!.
Gezellig geweest meiden?

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 21:28

Ja was heel gezellig, alleen er waren een paar vervelende mannen...
Nou ja een paar... Haha! het waren er aardig wat...hadden wij weer...

Voor volledig verslag: of volgende week of Pregini moet nog ergens puf hebben... Knipoog