HoiiiIk vroeg me af of er interesse was voor een meeting voor bokkers uit Noord-Holland Noord ?Dat we dan iets leuks gaan doen met paarden, een buitenrit of iets in die trant als dat mogelijk is.Groetjes Marijke
Tot alkmaar denk ik, maar als mensen van verderaf het met het vervoer zouden kunnen regelen waarom niet
Officieel (op papier) is mijn pony niet van mij, maar we betalen alles etc. En haar baasje woont in amerika dus beschouw haar als eigen pony
Wesp zit nu trouwens opgelsoten achter t gordijn Misschien dat ie zich dood vliegt ofzo, argh ik haat die beesten echt zó erg!
Denise_Perla schreef:Ik wel zo ongeveer...HELLUP er zit een wesp in mijn kamer Pak een krant en mep em dood voordat hij je steekt Of roep gewoon je vader
Oh nou dan vind ik het wel de joues. Wespen zijn lief. Op 5 km afstand. Maarree... zullen we dan een bos/strand rit maken?
Ben alleen thuis! Ik ben er als de dood voor, en niemand kan me redden Hij is nu "opgesloten" ...Bosrit is voor mij veiliger dan t strand
Hahah bos is ze nu gewend (Donderdag eerste bosirt gemaakt )Maar emt eigen pony's of huren in Schoorl ofzo?
jaahhh ik ook mee Mijn pony op strand word denk ook Sjoefffffff weg pony bos is wel leuk Ik woon in purmerend