WAT EEN EIND.
Ik zat vanaf 8.45 tot 10.55 in de trein, met een overstap in zwolle erbij.
Toen moest ik bij de hoofdingang gaan staan op station groningen. Ik wist alleen niet waar die was.

Toen kwamen ze dus aanlopen en zag ik Ta en Pris voor t eerst irl.

Dus toen stonden we daar te wachten en te wachten en gingen we kijken of we ze al zagen lopen want er was gesmst dat ze voorin de trein zaten. Dus wij aan de voorkant blijven staan en kijken. maarja, een trein heeft twee voorkanten .

Toen kwamen we aan bij het huis van Ta.
Ze heeft echt een ongelovelijk mooi huis! En superingericht ook, een 10+ voor je ouders Ta!

Eerst gingen we een beetje spullen opruimen enzo, deze brachten we naar de slaapkamer waar we gingen slapen met zijn 8en.
zo zag die er ongeveer uit:
Dit was maar een kant van de kamer dan he.
Echt super, alles lag al klaar enzo, er was geen gesleep met matrassen of luchtbedden meer nodig.
Toen gingen we ons omkleden en gingen we naar buiten, de tuin/bak/pony's/stallen verkennen.

Onee, we gingen eerst eten.

Wij gingen zo aan tafel zitten en lekker brood eten. Iedereen was een kaas-verkrachter behalve Ta .

Ash gooit der haren los.

Klik voor de foto

De fantastisch mooie rechte kroonluchter ding geval!
Laura grijpt naar brood ofzo?

EN TOEN GINGEN WE WEL NAAR BUITEN.

De trampo:
De schommels, dat middelste is een nieuw ras.

Laura zwiert bijna uit beeld.

PONY 1: Roosje!!
PONY 2: Moon!!
Toen kwamen tegen 4 uur Suus, Stephanie met Flame en Daanjelle.
Ook die moesten natuurlijk even Roos en Moon zien en daarna gingen we Flame op wei zetten. Eerst bij Dipsy, maar dat ging niet helemaal goed.

Dat ging hartstikke goed en zag er ook zo lief uit.
Suus en Daanjelle, net gearriveerd en Flame op wei gezet.
Ash gooit der haren los.

En Stephanie was er natuurlijk ook nog.

FLAMOS!

OJJAAAAA...
SUUS was donderdag jarig geweest dus dat moest gevierd worden.

ZINGEN:
*draai nu even je hoofd...
want Suus zwingt mee.

KADOOTJES:
Ze kreeg pantoffels.

En een keilief stelletje met zeep enzo
OJA EN TOEN KREGEN WE NOG EEN LESJE GRONINGS!
leer onze onderwijzeressen kennen:
PRIS EN STEPHANIE!

De afgelopen twee dagen waren echt heeel gezellig en we hebben zoooveeeel leuke dingen gedaan en ik heb weer gereden na lange tijd en ik heb genoten ervan.

heb nu wel een blaar en spierpijn, maar dat heb ik er voor over.

ik zou het zo weer doen.

De films die we keken waren ook best leuk! Saw en Streep.

Oja s avond gingen we gourmetten met zijn allen en Jelte was ook nog gekomen.

Maarja, het avondeten was echt vet lekker en gezellig, met zijn allen aan een grote tafel.

Maarja, daarna gingen we dus Saw kijken en nog een paar films maar die waren saai.

Toen ging Pris naar huis met Jelte en gingen wij ook langzaam naar boven toe .

Maarja, nachtbokker is nachtbokker, de laatsten gingen pas tegen half 4 ofzo slapen.

Toen kwam de volgende ochtend Pris al om half 10 en iedereen sliep nog zo;n beetje.

een paar waren er net wakker en die gingen dus als eerste de badkamer in. Daarna gingen we ontbijten, dat was echt supergeregeld! het hele ontbijt stond al klaar en het was echt lekker!! Super van je moeder Ta!

Daarna gingen de laatsten zich nog omkleden voor het rijden en toen gingen we Moon, Roos, Dipsy en Flame opzadelen voor de rit naar de Bult. WE GINGEN BUITENRIJDEN.

Ta ging op Moon, Pris ging op Roos, Lauss ging op Dipsy en Steph ging op Flame.

HET RIJDEN WAS ECHT TOF.
Het was een vette omgeving, lekker rustig enzo, de pony's waren erg lief! Het rijden ging ook goed, bij iedereen.
Toen de terugweg. Wat een gedoe zeg. Na een tijdje was iedereen weer bij Ta en gingen we pony's afzadelen en afspuiten. Toen was het alweer 4 uur, zo jammer. KRIEG EEN BOCHEL STOMME TIJD.
We gingen nog een beetje in de zon liggen, uitzoeken hoe de mensjes met de trein thuiskwamen enz enz. Ook spullen inpakken natuurlijk.

Toen gingen we in 7 minuten patat eten en daarna nog even langs Pris, de kaart ophalen voor Lauss Ash en Dani voor de trein, zat ook een schattig briefje bij.

Toen moesten we echt racen naar station, anders hadden we trein gemist.

Eerst nog tot Zwolle bij Ash, Lauss en Dani in de trein gezeten, vet gezellig!
Er was nog ook nog een heel zielig lammetje naast het spoor, die stond aan de verkeerde kant van het hek en zijn mama aan de andere kant.

Groetjes Sandra
nog een "groeps"foto om het af te leren.

IK STA ER NIET OP WANT IK MAAKTE DE FOTO.
MAAR ER WAS WEL EEN GROEPSFOTO, DAARBIJ ZITTEN WE ALLEMAAL LAM AAN HET ONTBIJT.

vlnr.Stephanie, Talisa, Ashley, Pris, Suus, Dani en Daanjelle.
Ik sta er dus niet op.

maar nu houd ik echt op.

Ajuus!!

Lieve mensjes van de meeting, IK MIS JULLIE!!