NB-meeting; de ontmoeting met elkaar, Moon en Roos.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sani

NB-meeting; de ontmoeting met elkaar, Moon en Roos.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 16:54

Nou, ik ging dus met de trein van Hengelo naar Groningen.
WAT EEN EIND.
Ik zat vanaf 8.45 tot 10.55 in de trein, met een overstap in zwolle erbij.
Toen moest ik bij de hoofdingang gaan staan op station groningen. Ik wist alleen niet waar die was. Dus toen was ik maar bij de bussen gaan staan. En net toen ik Ta wilde smsen van eehm, waar is hoofdingang belde ze mij, echt vet grappig en eng.

Toen kwamen ze dus aanlopen en zag ik Ta en Pris voor t eerst irl. Echt vet Leuk! Toen gingen we wachten op Dani, Lauss en Ash. Die zouden 10 minuten na mij op station groningen zijn.
Dus toen stonden we daar te wachten en te wachten en gingen we kijken of we ze al zagen lopen want er was gesmst dat ze voorin de trein zaten. Dus wij aan de voorkant blijven staan en kijken. maarja, een trein heeft twee voorkanten . Uiteindelijk kwam dat allemaal in orde en gingen we de vader van Ta uit de burger king halen en gingen we naar de auto. Echt vetgaaf! Zo'n giga oude auto voor heel veel personen en daar konden we dus met zijn 6-en + de vader van Ta in. Dat was echt vet! Op een gegeven moment zat er een wesp in de auto achterin bij de tassen. toen ging de vader het achterraampje omhoog doen en vlogen bijna een paar tassen op straat aka snelweg. (oa mijn tas want die lag bovenop. )

Toen kwamen we aan bij het huis van Ta.
Ze heeft echt een ongelovelijk mooi huis! En superingericht ook, een 10+ voor je ouders Ta!
Eerst gingen we een beetje spullen opruimen enzo, deze brachten we naar de slaapkamer waar we gingen slapen met zijn 8en.
zo zag die er ongeveer uit:
Afbeelding

Dit was maar een kant van de kamer dan he.
Echt super, alles lag al klaar enzo, er was geen gesleep met matrassen of luchtbedden meer nodig.

Toen gingen we ons omkleden en gingen we naar buiten, de tuin/bak/pony's/stallen verkennen.
Onee, we gingen eerst eten.
Wij gingen zo aan tafel zitten en lekker brood eten. Iedereen was een kaas-verkrachter behalve Ta .
Afbeelding
Ash gooit der haren los.

Klik voor de foto
De fantastisch mooie rechte kroonluchter ding geval!

Afbeelding
Laura grijpt naar brood ofzo?

EN TOEN GINGEN WE WEL NAAR BUITEN.
De trampo:
Afbeelding

De schommels, dat middelste is een nieuw ras. Rubberpaard.
Afbeelding
Laura zwiert bijna uit beeld.

PONY 1: Roosje!!
Afbeelding

PONY 2: Moon!!
Afbeelding

Toen kwamen tegen 4 uur Suus, Stephanie met Flame en Daanjelle.
Ook die moesten natuurlijk even Roos en Moon zien en daarna gingen we Flame op wei zetten. Eerst bij Dipsy, maar dat ging niet helemaal goed. Toen dus bij Roos en Moon.
Dat ging hartstikke goed en zag er ook zo lief uit.
Afbeelding
Suus en Daanjelle, net gearriveerd en Flame op wei gezet.
Ash gooit der haren los.
En Stephanie was er natuurlijk ook nog.
Afbeelding

FLAMOS!
Afbeelding

OJJAAAAA...

SUUS was donderdag jarig geweest dus dat moest gevierd worden. pris en Ta hadden kadootjes gekocht voor Suus en die ging ze dus uitpakken nadat wij hadden gezongen.
ZINGEN:
Afbeelding
*draai nu even je hoofd...
Afbeelding
want Suus zwingt mee.

KADOOTJES:
Ze kreeg pantoffels.
Afbeelding
En een keilief stelletje met zeep enzo
Afbeelding
OJA EN TOEN KREGEN WE NOG EEN LESJE GRONINGS!
leer onze onderwijzeressen kennen:
PRIS EN STEPHANIE!
Afbeelding

De afgelopen twee dagen waren echt heeel gezellig en we hebben zoooveeeel leuke dingen gedaan en ik heb weer gereden na lange tijd en ik heb genoten ervan.
heb nu wel een blaar en spierpijn, maar dat heb ik er voor over.
ik zou het zo weer doen. Ik kon zelfs in een keer opstijgen.
De films die we keken waren ook best leuk! Saw en Streep. Saw was echt lollig en we dronken vieze blauwe wodka ofzoiets en de volgende ochtend stond er nog een glas daarvan en die moeder van Ta die keek ernaar alsof het vergif was. Maarja, het smaakte dus echt voor geen meter. Verder hebben we met zijn allen bijan 20 repen chocola opgegeten. Echt te erg.
Oja s avond gingen we gourmetten met zijn allen en Jelte was ook nog gekomen. En hij liet Pris echt de hele tijd zijn drinken halen enzo.
Maarja, het avondeten was echt vet lekker en gezellig, met zijn allen aan een grote tafel. Echt leuk
Maarja, daarna gingen we dus Saw kijken en nog een paar films maar die waren saai. Ondertussen aten we door in de chocola enzo.
Toen ging Pris naar huis met Jelte en gingen wij ook langzaam naar boven toe .
Maarja, nachtbokker is nachtbokker, de laatsten gingen pas tegen half 4 ofzo slapen.
Toen kwam de volgende ochtend Pris al om half 10 en iedereen sliep nog zo;n beetje.
een paar waren er net wakker en die gingen dus als eerste de badkamer in. Daarna gingen we ontbijten, dat was echt supergeregeld! het hele ontbijt stond al klaar en het was echt lekker!! Super van je moeder Ta!
Daarna gingen de laatsten zich nog omkleden voor het rijden en toen gingen we Moon, Roos, Dipsy en Flame opzadelen voor de rit naar de Bult. WE GINGEN BUITENRIJDEN.
Ta ging op Moon, Pris ging op Roos, Lauss ging op Dipsy en Steph ging op Flame. En de rest ging fietsen. Daanjelle zou achterop gaan bij iemand maar die ging uiteindelijk lopen en dat was een heel verhaal maargoed, de rest was heel leuk.
HET RIJDEN WAS ECHT TOF.
Het was een vette omgeving, lekker rustig enzo, de pony's waren erg lief! Het rijden ging ook goed, bij iedereen.
Toen de terugweg. Wat een gedoe zeg. Na een tijdje was iedereen weer bij Ta en gingen we pony's afzadelen en afspuiten. Toen was het alweer 4 uur, zo jammer. KRIEG EEN BOCHEL STOMME TIJD.
We gingen nog een beetje in de zon liggen, uitzoeken hoe de mensjes met de trein thuiskwamen enz enz. Ook spullen inpakken natuurlijk.
Toen gingen we in 7 minuten patat eten en daarna nog even langs Pris, de kaart ophalen voor Lauss Ash en Dani voor de trein, zat ook een schattig briefje bij.
Toen moesten we echt racen naar station, anders hadden we trein gemist. EN TOEN GINGEN WE ALWEER NAAR HUIS.

Eerst nog tot Zwolle bij Ash, Lauss en Dani in de trein gezeten, vet gezellig!
Er was nog ook nog een heel zielig lammetje naast het spoor, die stond aan de verkeerde kant van het hek en zijn mama aan de andere kant. Echt heel zielig. iedereen schrok wel een keer van een trein die langskwam En en , ik wil terug.

Groetjes Sandra

nog een "groeps"foto om het af te leren.

IK STA ER NIET OP WANT IK MAAKTE DE FOTO.
MAAR ER WAS WEL EEN GROEPSFOTO, DAARBIJ ZITTEN WE ALLEMAAL LAM AAN HET ONTBIJT.
Afbeelding
vlnr.Stephanie, Talisa, Ashley, Pris, Suus, Dani en Daanjelle.
Ik sta er dus niet op.

maar nu houd ik echt op.

Ajuus!!

Lieve mensjes van de meeting, IK MIS JULLIE!!

Talisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 16:58

Hooooooo leuk verslag enzo saaaan
Vond het echt super!

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 17:01

Leeeeeuk verslag san
Volgende keer wil ik ook komen

_zwikkie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 17:05

ziet er gezellig uit volgende keer ben ik er ook bij

Neroo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 17:05

Leuk verslag saaan !

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 08:24

maximaal 10 foto's, de rest voortaan als link plaatsen.

Ashleey_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 10:15

Hahaha vet leuk verslag

ooooh god die foto's dat ik steeds met m'n haren bezig ben

EvelijnS

Re: NB-meeting; de ontmoeting met elkaar, Moon en Roos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 11:03

Dat klinkt als een flink gezellig feest!
Mooi zo!

Leo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 11:44

Aaah lieverds wat een leuke fotoo's

Waarom was ik er nou niet.

Nou volgende keer; beware want dan BEN IK ER OOK

Suusoi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:17

Leuk verslaaaag Sandraa

oooh de meeting was echt super en ik mis jullie en ik hou van jullie en woeeeh die foto's!

Moet echt weer!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:04

OOOOOO IK HAD DIT NOG NIET GEZIEN?
HET WAS ZOOO LEUK.

Ashleey_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 09:13

hahaha doosje!