het was dus SUPER gezellig..
ondanks dat er af en toe wat gesoes was..
wij groningers hebben die uitlandse bitches eens grunn's geleerd
dus krieg 'n bochel of lees verder!
HOO ik loop van stapel ik begin bij begin!
Suusoi stond om 10 uur bij mij voor de deur en we gingen nog even snel naar albert heijn om taart te halen..
okee niet geslaagd want toen we op de fiets wilden stappen viel de taart

okee ons volgende topic van NB zal dan ook Verpletterende Taart heten. maargoed nu het boeiende:
Suus en ik gingen Flame halen en vanaf hoogkerk naar glimmen rijden (talisa) (15KM)
behoorlijke tippel maarf het was best gezellig. ondanks dat Flame het nodig vond om voor de albert heijn te poepen en het verkeerd rijden..
eindelijk aangekomen Flame kennis laten maken met Moonlight en Roseane ( klik )
Nou goed we gingen een beetje kletsen en lol maken en dat was wel geslaagd dacht ik zo!

daarna gingen we Racing Stripes kijken
spanning op de bank *opstapelen

Daarna hebben we gegourmet en dat was erg gezellig.. toen volgde een wandeling met de ponys en daarna hebben we nog 2 films gekeken.. *weet de naam niet & Saw I
allemaal wel leuk enzo.. en savonds werd beverstigd dat Talisa dus een eng huis had

maargoed na heel laat te gaan slapen moesten we sochtends weer vroeg op! lekker geontbeten want talisa's moeder was zo super aardig dat zew broodjes in de oven had gedaan

nouja nog een beetje klooien

en paardrijden maar!!
naar pony verhuur van de bult toe:

met zn allen rijden:

terug van de bult naar Talisa's huis
op de terug weg kreeg ik last van mijn kont en ging suus op Flame

Ash had ondertussen met Laura geruild en ging ook nog even op *naam* (pony van Talisa's zusje)

Toen ben ik nog weer alleen naar huis gereden na een pauze.
Flame nog even:

Dit was een meeting mede mogelijk gemaakt door:
Talisa, Roseane, Suusoi, Ashleey_, Sani, Cloverdale, Lauss, Nerotjeeh & Abalaydi