Iemand om samen mee te rijden in Valthermond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

quinoa

Iemand om samen mee te rijden in Valthermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 09:18

Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik vind het wel gezellig om met iemand samen buitenritten te maken. Ik woon in Valthermond en ben 24 jaar.

wreckh

Re: Iemand om samen mee te rijden in Valthermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:21

Helaas woon ik net wat te ver weg. In Odoornerveen. Heel soms gaan mijn vriendin en ik met de trailer naar Exloo om daat in het bos te rijden. Daar zouden we evt wel een keer af kunnen spreken.

ikke

Re: Iemand om samen mee te rijden in Valthermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:42

Hhmm, inkopper? De NVVR natuurlijk www.nvvr.info . Er wonen nogal wat leden in die hoek. eesergroen, drouwen, Westdorpe, Odoorn, Tweede Valtermond, Exloo. Dat zijn dan de leden die ik redelijk goed ken; als ik ga zoeken op de ledenlijst, vind ik er nog veel meer. De meesten rijden veel buiten en gaan ook vaak met elkaar op stap.
wil je ons eerst eens ontmoeten, met het hemelvaartweekend, eind mei, zitten we in het drents-friese wold (bij de NVVR beter bekend als het Appelschaa-Dieverbos ) PB even voor details.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:43

PP --> BM-A

quinoa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 16:59

Ik ben zelf (nog) niet in heb bezit van een trailer, dus ik rij vaak vanuit valthermond richting de bossen. Dus het zou leuk zijn als iemand in valthermond woont of een 2 paards trailer heeft.

Ik vind het gewoon gezelliger om met z'n tweeen te rijden. Op het moment rij ik veel alleen buiten.

quinoa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 17:22

Topic is verhuist naar PP