Gister hebben we onze 4e (alweer) VDmeeting gehouden.
Om 12 uur arriveerde Mop, Evelien (Evy), Nancy (Nancy_Evita) en Odin

Timon liep natuurlijk zo de vrachtwagen in en hij vond het allemaal ook wel erg spannend

De belgische TomTom van Evelien was af en toe zelf een beetje de weg kwijt. Evelien zelf trouwens ook

Op de terugweg zei onze geliefde belg zelfs: Na 50 meter de rotonde rond en dan rechtsaf, na 50 meter de rotonde rond en links af, na 50 meter recht door over de rotonde, 2e afslag. Zoals ik al zei; ze wist het dus zelf af en toe ook niet meer

Foto's van de heenweg

Let op de door mij meegenomen snoepjes

Grappig he eef?

Maar goed, we hadden het dus gevonden én we waren als eerste (iemand moet de eerste zijn

Dennis begon een beetje luidkeels aanwezig te zijn en Timon zat hem vol bewondering te bekijken

Toen iedereen was gearriveerd begonnen we met VDen.
Eerst moesten Ciska en Dennis natuurlijk. Ik vond het echt geweldig dat toen Dennis het bakje in kwam hij erg begon te hinneken naar de aan de kant staande merries, maar toen ze eenmaal met VD begonnen had meneer geen oog meer voor de merries, maar natuurlijk alleen nog voor Ciska die de snoepjes in bezit had

Daarna was Danielle en Mireille. Die had ik al wat vaker gezien

Ondertussen wilde ik een beetje gaan lopen en rennen met Timon zodat hij met de VD het niet koud zou krijgen. Tot m'n grote verbazig liep hij kreupel. Siempie even wezen kijken, maar het kwam denk toch door het pad, aangezien er thuis niets meer aan de hand was, daarna ging ik met Erika3

Toen was Katie en Dandy aan de beurt. Ik had hun als enige nog nooit gezien en het zag er erg leuk uit! En wat steigert hij hoog

Ik had Timon snel de dekens af gedaan en toen moest wij

Door alle spanningen wil hij zich niet zo inspannen, omdat de omgeving natuurlijk veel boeiender is

Maarja ik wist het al van te voren, ik weet dat hij zo is uit vorige meetings en show, het is nou eenmaal zo en ik weet dat hij het wel goed kan (en andere mensen ook). Ik ben bang dat het er dan zo geweldig uit ziet op de foto, maar dan in het echt

Daarom wil ik zeggen dat nogmaals iedereen welkom is om een keer bij me op stal te komen kijken. Dan kan ik echt bewijzen dat hij het kan en dat het er niet alleen 'leuk' op de foto uit ziet

Nou toen gingen we lekker eten

Daarna hadden we ingeladen en terug naar huis

Ciska nog bedankt voor de gastvrijheid en het eten was heerlijk!

Een geslaagde dag dus, op naar deel 5!
groetjes, Marieke