De datum:zaterdag 15 aprilzondag 16 aprilmaandag 17 AprilGraag even door pmen welke 2 opties jou beste uit komt.. dan kan ik kijken welke datum we kunnen doen!!
door de weeks kan ik wel af en toe... maarja ik zit ook met school en stage.. weekend komt mij beste uit...Maar wanneer kunnen jullie wel?
Ik heb ook geen OV...Maar weekenden kan ik soms wel, soms niet...Heb nu ook wel vaker doordeweeks dagen vrij door vlak voor examens enzo Maar ik wil wel mee!!
Ik lees in andere topics dat veel onduidelijkheid is over de meeting....hierboven kun je duidelijk lezen wat we gaan doen, en met wie!!!!Andere optie van datum is ... 29 en 30 april wie kunnen er dan????
ik heb het liefst na de week van 1 mei, heb heel veel tentamens en opdrachten, dus ben erg druk de komende 3 weken.
In mei zit ik met stage..En 12 mei ben ik jarig.. en mijn tante ook.. ik vier t 13 en mijn tante 14de dus dan kan ik niet..
dit zijn niet de enigste opties.... maar we moeten gewoon wat kijken.. wanneer iedereen kan... zijn voor mij nog wel meer opties...