Zal even een verslagje schrijven.
Eerst met de trein richting Naarden, voor de verandering eens geen vertraging, best fijn. Daar aangekomen waren Pien en Sien er al, Mien nog niet. Dus even gezellig op het station gewacht en toen kwam Mien er eindelijk ook aan. Met iedereen even kennisgemaakt, Mien dr belgische accent is echt te grappig voor woorden, vooral placeren, haha hoe bedenk je het!
Maar goed, toen de auto in, was een beetje krap maar gelukkig was de auto groot zat dus eigenlijk paste het makkelijk!
Toen we bij Pien waren kregen we lekker taart. Hmmmm ik houd wel van taart en de rest ook, dus dat was geen verkeerd plan.
Daarna gezellig HP films gekeken, uiteraard werden die goed geanalyseerd en ik denk dat we er nu allemaal wel van overtuigd zijn dat onze theorie echt klopt (duuuh dat wisten we allang, maar nu nog meer bevestiging enzo).
Eerst deel één en twee gekeken, daarna gingen we Pien dr hond, Maxi, uitlaten. Hele toffe hond trouwens. Uitlaten was ook gezellig; dat konden we mooi combineren met onze geheime missie. Voor die missie hebben we uiteraaaard even de onzichtbaarheidsmantels die we allemaal meegenomen hadden aangedaan. Was ook heel leuk, we hebben ons wel vermaakt. Is echt grappig om tussen al die mensen zo onzichtbaar rond te lopen en dan een bepaalde naam roepen, dr verschrikt op zien kijken enzo. Was wel geslaagd!
Daarna snel weer terug naar Pien, om deel 3 en 4 te zien. Tijdens deel vier gezellig met z’n allen de Hippogrif gedaan, zelfs Maxi deed mee (die had beswel talent).
En toen waren de films helaas afgelopen, dat was een beetje jammer. Maar gelukkig hadden we tijdens het avondeten genoeg kans om alle mogelijke ships te bespreken. Geloof dat Pien dr ouders ons nu een beeeetje voor gek verklaren, magoed, dat zijn we ook toch? Eten was btw wel heeel lekker!
Daarna weer voor de tv gaan zitten (placeren aldus Mien, haha echt grappig dat belgisch), nog wat extra’s van de dvd’s gekeken en wat ski-films van Pien gezien, onder het genot van….. kaneelijs, mijn favoijs!!
En toen was het helaas weer afgelopen, we gaan snel nog een keer meeten hoor!!
Nog een fototje van Pien en Maxi, de rest volgt nog wel een keer