Marianne en Pojack deden mee
Ik weet nog wel dat Marianne met Mac 4e in trail en 6e in de horsemanship werd, wat Pojack heeft gehaald weet ik niet, in de pleasure in ieder geval niets, maar het was een goed begin Pojack, volgende keer gewoon beter. Je bent trots op je gele trein, en daar gaat het om 
Ik heb ook Tommy (het hondje van Marianne mogen aanschouwen *lief*
), en het hondje van Esther (Buitenzorg), een Sharpei (schrijf ik dat goed?). Da's zo'n hond met giga veel rimpels
Tut (de naam van de hond
) is overigens niet geheel ongedeerd naar huis gegaan aangezien ze werd aangevallen door een hond die ook op de manege rondliep, haar neusje lag flink open
Maar ze was het al gauw weer vergeten 
Buitenzorg heeft ook nog mijn paardje gezien, en ze vond hem een droppie, evenals haar 'tweede dochter' wie overigens haast een veulen mee had gestolen
Maar dat kan niet anders...mijn lapjespaard hè? 
MarijkesTommy en Pojack heb ik maar even gezien, ze stonden ineens achter me en tikten me heeeeeel stiekem op mijn schouder
Gesprek stopte helaas al gauw, door waarschijnlijk een gebrek aan gespreksstof...kan gebeuren vind ik 
Al met al, een geslaagde dag vond ik
(Vergeven ze het me?
In that case sorry...misschien heb ik Vippie dan wel gezien, maar heb ik in ieder geval niet gesproken...sorry MarijkesTommy! 
Bleek dus toch een behoorlijk ingewikkelde proef te wezen! Petje af hoor pojack!