Vandaag gingen ik en patty afspreken en naar patty’s verzorgpony’s : Mariska en Nike. Het was heel leuk we kenden elkaar alleen maar van msn en bokt. We hadden wel lol met elkaar en het was gelijk gezellig.
Jammer genoeg was het weer nogal bagger, dus dat was wel stom. Eerst ging ik Mariska en Nike ontmoeten en toen hebben Patty en ik Nike samen gepoetst. Toen zijn we met Nike naar het bos gegaan. Nike was wel op het begin een beetje druk maar laterna was ze Super LIEF! De zon scheen en het was mooi weer(na al die regen van eerst), maar toen ging het opeens kei hard hagelen… en we waren midden in het bos… Nike was helemaal nat en wij ook… toen zijn we richting huis gegaan. Toen we daar waren was het alweer droog en hebben we eventjes in de wei gereden. Toen het weer ging regenen hebben we Nike maar afgezadelt en zijn binnen een beetje gaan opwarmen…. (thee etc.) Toen we een heel klein beetje opgewarmd waren(we wisten niet echt hoe de kachel die uitstond aan moest O), gingen we weer naar de wei en gingen we een beetje op Mariska hobbelen zonder zadel/hoofdstel en even longeren…. Dat was wel grappig…. Nou dat was eigenlijk een beetje de dag…. Het was in ieder geval een super leuke en gezellige dag!
Ook ik vond het heel gezellig en leuk!