de dag begon erg nat.
maarten zou maaike en mij bij mij thuis oppikken, maar hij wist niet of hij het op tijd zou redden.
mijn vriend heeft mij en maaike dus maar even weggebracht zodat maarten meteen door kon. aangekomen bij de apenheul, stonden mike, ilona, jolanda (vriendin van ilona) en marjolein al te wachten.
(ilona en jolanda waren wel heel errug op tijd om half 11 al

al gauw kwam maarten aanscheuren en ook jessica met doree, nathalie en natuurlijk damian.
nog ff wachten en ja hoor een klein rood autootje kwam aangescheurd

toen naar de kassa's gegaan en door naar de aapjes. eerst alle spullen in de aapvrije tassen.
het bleef een beetje motregenen, maar ach.
we waren mooi op tijd voor de voedering van 12 uur van de doodshoofdaapjes.
maarten had inderdaad al snel bezoek van de doodshoofdjes

en ook damian's wandelwagen zaten ze in.
rustig het eerste deel van het park doorgewandeld tot het trpoische kinderboerderij gedeelte. daar in het restaurant gezeten en wat gegeten. mike inderdaad zijn schnitzel met patat

ondertussen hing marco aan de telefoon waar wij precies waren, waarna we gewacht hebben tot hun zich bij ons gevoegd hadden (prisca, karin, marco en joost)
daarna de rest doorgelopen, daarna heeft een klein groepje het nog een keer gelopen, en een groepje bleef achter.
toen we weer bij elkaar waren, zijn we rond half 5 weggegaan richting kim. alwaar anouk inmiddels ook aankwam (arme noukie die zich moest haasten omdat ze pas laat van stal kwam

en zijn we doorgegaan naar het pannekoekenhuis. mike en ik inderdaad patat met een schintzel en de rest pannekoeken. (mike, ik miste de doperwten

al met al een hoop lol onder het eten. bart was poedersuiker aan het opsnuiven (zuigen) met een rietje, marco nam ondertafel foto's van bart enz.
na het eten doorgegaan naar de mac waar we ofwel een ijsje of een milkshake namen.
daarna op de parkeerplaats afscheid genomen van iedereen, bart en heike dropten mij thuis af en doree bij het pannenkoekenhuis (waar ze haar scooter had staan) en eenmaal thuis was ik best wel erg moe.