Ik sta met mijn fjord in Malden. En zijn volgens mij zat mensen in de buurt die buiten rijden. Wie heeft er zin om een bosrit te maken? Ik stel voor om in Malden ergens af te spreken, daarna naar het zwaantje in groesbeek te rijden om daar wat te gaan eten. Heb geen datum in mijn hoorfd, ben benieuwd of er animo voor is. Het liefst natuurlijk een grote hoeveelheid mensen!! Gr heidie
Nou als er niemand reageert moeten we maar met zijn tweeen afspreken!!! Hier zijn nog wel een aantal mensen die mee willen voor een lekkere rit! Ik denk dat ik er wel vier hier heb die wel mee rijden. Je zou de trailer bij ons op stal neer kunnen zetten. gr heidie
Hoi Bedoel je iris van agento????? Iris had ik al meegerekent hierboven, hahaha Ga er gewoon vanuit dat ze mee gaat!!! Wie ben jij als ik vragen mag??? Ken ik jou??? Leuk om nieuwe mensen van bokt te ontmoeten!!
Zoe-iris : Ik denk trouwens niet dat piet een pony zopu verhuren. Heeft hij dit vaker gedaan????? Anders huur je een paard bij pieter verduren, die geeft zijn paarden vast mee het bos in voor een leuke prijs. Gr heidie
Nee iris een vriendin van mij (iris_panta op bokt) Ik weet niet of je mij kent. Ik woon in deest en heet kristel. Weet niet of je weleens de kant van alverna op gaat? Maar ik heb eerst gelest bij st frnas en nu bij redneck van bokt.
nou heidi zo zie je maar weer dat ze vanzelf komen!!! Ik ga vrijdag avond met maudje richting veluwe ( otterlo) we hebben daar een bungalow gehuurd t/mmaandag.. paardjes staan op stal op naast liggende manege.. Per dag leggen we zo een 25km te paard al door de mooie omgeving.. Ohhh wat zou ik een pijn aan mn kont krijgen!! Nou ik laat jullie weten hoe deze vakantie TE paard me is bevallen en of het voor herhaling vatbaar is..
Dat komt vast goed stalnijmegen. Ik heb met een andere bokker ook een weekend op de veluwe rond gestruint en het is daar echt prachtig. Alleen hopen op een beetje beter weer
Ja, dat licht altijd moeilijk bij piet. Maar ik bedoel pieter verduren!! Die verhuurd paarden waarmee je het bos in mag. Tenminste dat deed hij vroeger.
Ja, dat licht altijd moeilijk bij piet. Maar ik bedoel pieter verduren!! Die verhuurd paarden waarmee je het bos in mag. Tenminste dat deed hij vroeger.
Best een goed idee.. En doet hijd at dan zegmaar voor gewoon een uurtje of zoiets of hoe gaat datdan? Lijkt me wel een goed plan als dat kan:D
Ik ben vaak op een paard van hem naar buiten geweest. Hij doet niet zo moeilijk daarover. moet er dan wel bij zeggen dat je een rustig paard wilt hebben. Weet je waar die zit???
Kan er iemand 18 juni?????? Of moeten we later afspreken? Gr heidie
Ik stel voor om het weekend van 22/23 juli tegaan. Dan heeft iedereen de tijd om vervoer te regelen en het in zijn agenda te proppen (die van mij is al overvol!!!) We moeten echt een vaste datum prikken, anders komt er inderdaad niet meer van! Gr heidie