Verder heb ik kennisgemaakt met alle andere paarden op stal. Het viel me op dat alle paarden zo lief waren, ook de hengsten! Het was ontzettend leuk en zeker voor herhaling vatbaar.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Citaat:Leuk paardje hoor!! en je lijkt idd heel klein
.
en wachten
e wachten
totdat we weer een keer verder gaan met die kür van je. En je kent me he? Ik zal heus niet aan de grote klok gaan hangen wanneer je moet starten.
We hebben toen wel lol gehad he, en die kur, tja ik weet zelf de jaartelling daar ook niet van. Astridh heeft hem gelezen en vond hem leuk, nu alleen nog even oefenen met een paard dat 1 hoek niet door wil, filmen en starten maar, ik gok dat ik 2004 wel haal

Jasmijn schreef:en dat Jep echt niet zielig is als hij aan de kletter gaat of opzij springt en ik zit per ongeluk wat teveel aan de stangteugel. Ik ga het dus toch maar eens proberen. ..
ik had een beetje mijn twijfels, je was er zo onzeker over. Enne als het je een beter gevoel geeft dan wil ik er best bij zijn hoor als je met stang gaat rijden maar je hebt Tine toch ook die je even bij kan staan dus dat zal wel niet nodig zijn.
Maar ik ben het echt van plan, het wordt mooi weer, dan is hij braver, dus moet het er maar een keer van komen (oh nee 1x is niet genoeg he)
dus gewoon proberen, hetzij met Tine erbij, hetzij met Astrid erbij, of als je dat liever doet: gewoon eens een keer als je helemaal alleen bent!