Meeting in het Twiske!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Meeting in het Twiske!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 17:24

Ja vandaag was het zover! De meeting met een aantal bokkers in het Twiske in Oostzaan Het was gelukkig droog alleen wat veel wind maja daar konden we wel tegen

We zouden gaan met:
Ik (Azzaro) Met pony Mulan
Danifur Helaas niet
Dabo Draver Narbella
Pascha7 Kwpn Pascha
Mickydo Tinker Kane
Brit helaas niet
Brechje met haar fjordje helemaal uit monnickendam dus heb respect:D
Soniep met haar haflinger Amor
Lefoe met haar draver Lefoe

Helaas zeiden danifur af omdat ze twijfelde en Brit omdat haar pony zich had verstapt! Naja de rest hadden we afgesproken half 2 op het "ruiterveldje" daar aangekomen dribbelend en alles door de wind gingen we op pad! Paardje van Ellen was heel druk en die van Lefoe ook. Kwam denk ik door de wind. We gingen een stuk draven maar het was niet zo'n succes Narbella ging bokken enzo en het was eigenlijk geen doen! Erg jammer maar niemand kan er wat aan doen. Natuurlijk moest ik onderweg weer piesen stomme ik
Na een tijdje kwamen we iemand van stal tegen en daar ben ik mee terug gegaan omdat Mulan echt een bommetje was geworden. Ze werden gewoon zo opgestookt door elkaar was één grote bom haha
Naja toen ik was omgekeert was hij rustig!
Ik hoorde van Brenda en Ellen die wel met de groep verder waren gegaan dat ze alleen nog hadden gestapt omdat ze gewoon te druk waren

Jammer dat het allemaal nog zo gelopen is maar even goed was het wel gezellig! En misschien in de zomer beter meiden
Heeft er eigenlijk nog iemand foto's?

Brit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 17:27

Allemaal bommetjes Was misschien dan wel beter dat ik niet meegegaan ben want die van mij ontploft snel

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 17:32

haha jaa zei ik ook al tegen danifur toen ik op stal terug kwam! Echt het was niet leuk :p

brenpasbeau

Re: Meeting in het Twiske!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 18:34

pascha was in het begin heel rustig maar ik ken haar langer als vandaag en dat weet willemijn en ellen ook hoe langer ik ga rijden met haar hoe drukker ze wordt en dan stapt ze dus gewoon niet mee en is ze dus alleen maar aan het dibbelen
maar goed als dat alles is mag ik niet mopperen want bella was echt de gekste pony van hun allemaal geloof ik
maar ellen komt allemaal goed we gaan gewoon van de week samen nog een keer (als de wind is gaan liggen ).
voor de rest vond ik het wel beren gezellig hoor
en ja zeker heel veel respect voor brechje met haar fjord.
nou waarschijnlijk kan ik met de volgend niet meer mee omdat ze drachtig is maar komt vast nog wel een boktrit toch
was gezellig jammer van de wind die de paarden druk maakte maar ach het is niet anders was wel gezellig en daar ging het om.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 18:41

Jaah ik heb foto's gemaakt met mijn telefoon. Omdat mijn gewone camera ineens zei dat de batterij (net opgeladen) leeg was.. stom ding
Affijn, op het ruiterveldje was Narbella redelijk rustig, beetje hap hap grazen, moeilijk stil kunnen staan enzo.. Maar ik heb toch wat foto's kunnen maken, die toch van redelijke kwaliteit zijn:

Afbeelding
Hier waren we nog thuis. Ik had Narbella in camouflage stijl aangekleed, en Brenda Pascha ook, zul je zo wel zien.

Afbeelding
Koppie van Amor, Willemijn op Mulan, Brenda op Pascha en Mijke op Kane

Afbeelding
Soniep op Amor Zie je pascha met haar camouflage petje!

Afbeelding
Bella blijf nou eenstil staan!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Nog eentje van Bella d'r koppie. (ik zat er natuurlijk op )
Ik zie dat Bregje er helemaal niet opstaat...! Sorry!!! En dan kom je helemaal uit Monnickendam, en sta je niet eens op de foto.. Vergeef me!

Narbella was inderdaad niet echt leuk vandaag, normaal is zel wel druk in draf, maar is het toch wel te doen. Vandaag ging ze alleen maar zijwaarts, en heeft ze zelfs gesteigerd.. Moet eerlijk bekennen dat ik daar best van geschrokken ben!
Ik had dus toch gewoon terug moeten gaan, en dan hadden jullie een snellere rit kunnen rijden
Volgende keer, onder deze omstandigheden ga ik dus niet mee, maar ik hoop dat van de zomer Bella ook weer hanteerbaarder zal zijn. Vorig jaar zomer was ze kipmak in het Twiske...

Al met al vond ik het ook best wel gezellig, zo ontmoet je toch weer eens mensen die je nog niet kon
Bedankt voor de rit meiden, en nogmaals excuses voor het gedrag van mijn knollie.

Ohja, Bren.. jij bedankt voor het 'blokkeren' van Bella.. dat heeft mij echt geholpen. Ik had er niet aan moeten denken als Bella er vandoor was gegaan... Gelukkig is DAT niet gebeurd!

bregje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:08

Hey dabo dat maakt niet uit ik vond het in ieder geval wel gezellig ik vond dat het wel mee viel met hoe druk al die paardjes waren maar dat kan aan mij liggen.
Het was toch noch een lekker ritje buiten.

mellamoshan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:49

moet zeggen dat het wel gezellig klinkt, ondanks dat de paarden druk waren!
volgende keer ga ik ook mee hoor!

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 20:44

jaa het was inderdaad ook wel gezellig alleen beetje drukke paardjes

Lusitana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 21:56

Tjoh, wat een toestand! Ja dat krijg je bij sommige paarden als ze de wind onder de staart krijgen. Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurt!

Dabo, toch handig zo´n foon met camera!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:14

thnxx Simone.. er zouden volgens mij meer mensen een camera meenemen, maar gelukkig had ik mijn telefoon opgeladen! hahaha
Zo zijn er toch wat foto's gemaakt...

LIQUITA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:53

Hmmm...als ik dit zo lees ben ik toch wel een klein beetje blij dat ik niet mee kon. Het is voor ons weer even geleden dat we een buitenrit hebben gemaakt, en met wat drukke paardjes en die koude wind, denk ik dat mijn Liquita-tje ook erg druk was geworden. Maar het had me wel erg leuk geleken om jullie te ontmoeten.

Emma87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:33

hee jaa was wel druk inderdaad, enne ik sta ook niet op de fotos

Maargoed, weer een ervaring rijker

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 01:06

Lefoe schreef:
hee jaa was wel druk inderdaad, enne ik sta ook niet op de fotos

Maargoed, weer een ervaring rijker

ahhhh wat ERG!! JIj staat er ook niet op! sorrryyyyy Stom van me!
Vind je onderschrift wel te gek hoor: Lefoe is nooit moe!

Narbella is ook nooit moe. Maar dat rijmt niet

Het had mij ook leuk gevonden jou te ontmoeten Liquita. Volgende keer dan maar! Van de zomer zijn de knollies vast weer wat rustiger.. neem ik toch wel aan hoor!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 02:19

dan kan ik jammer genoeg niet meer mee
dan heb ik een veulentje

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 11:15

ach bren dan zoeken we wel een oplossing haha komt wel goed:D

LIQUITA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 17:01

Jaaahhh....van de zomer zijn ze vast rustiger. Kunnen we dan in een weekend gaan? en ruim van te voren een datum prikken?? Dan kan ik op mijn werk dat weekend vrij vragen .

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 18:13

jaa dat gaan we doen

mickydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 19:28

ja het was zeker heel gezellig !! Dus weer voor herhaling vatbaar. De foto's zijn leuk geworden Ellen !! Inderdaad jammer dat de paarden zo druk waren. Gelukkig viel Kane voor mijn gevoel nog wel mee, heb hem wel eens erger mee gemaakt. En bregje , nog hartstikke bedankt voor het mee rijden naar "mijn" brug. Was alleen niet gelukt!!

brenpasbeau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 19:38

Azzaro schreef:
ach bren dan zoeken we wel een oplossing haha komt wel goed:D

ja ok maar op pascha kan ik niet mee meer hoor dan.
ga nu echt afbouwen want ze vindt op en afzadelen niet leuk meer en de deken omdoen enzo vindt ze ook niet leuk meer.
moet gewoon uitkijken dat ze me niet bijt }>

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 20:25

Meen je dat nou, Mijke? Dan ben je bijna thuis en dan wil Kane niet alleen verder? Kijk, DAAR zou ik Bella makkelijk doorheen krijgen, dat weet ik 100%zeker. nouja, elke knol zijn 'probleem'.
Bella was vandaag super braaf, ik moest maar weer eens 'trainen' he.. Ging echt super!
Maar Nadine laat ik er morgen niet op naar buiten hoor...

LIQUITA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 20:35

mickydo schreef:
ja het was zeker heel gezellig !! Dus weer voor herhaling vatbaar. De foto's zijn leuk geworden Ellen !! Inderdaad jammer dat de paarden zo druk waren. Gelukkig viel Kane voor mijn gevoel nog wel mee, heb hem wel eens erger mee gemaakt. En bregje , nog hartstikke bedankt voor het mee rijden naar "mijn" brug. Was alleen niet gelukt!!

Kan het zijn dat ik jou vanmiddag zag rijden in Oostzaan, eum....hoe heet die staat? Zuideinde ???? Vlak bij Twiske Ruitersport. Ik zag namelijk iemand rijden op een Tinker met een maanoog.

Sorry, sorry, sorry.....heel erg Off-Topic!!!

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 20:47

haha wat maakt t uit of het off topic is toch het is ONS topic hehe

mickydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 21:31

Ja dat klopt dat was Kane maar niet met mij erop ik moest de hele dag werken dus een vriendin is lekker met hem naar buiten geweest . Zijn bij de grote ingang er uitgegaan inderdaad. Kwamen ze even langs me werk en had ze nog dik 20 min om hem extra uit te laten stappen

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 22:01

haha ik ben hier nog maar net op bokt maar maar goed dat ik niet mee was op Nor want die jut andere paarden altijd op dan wil die crossen en wedstrijdje doen dus.dan had ik echt me handen vol aan hem gehad wel leuk zo'n meeting

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 23:49

Welkom op bokt, Nor. Sta je bij ons in de buurt dan?
Van de zomer gaan we vast wel weer hoor! Misschien kun je dan mee.