Boktmeeting delftsehout dobbeplas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty_

Boktmeeting delftsehout dobbeplas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-06 20:25

Ondanks dat er weinig animo was, hebben we toch een boktrit gehouden
Gaia en Anique_vaandrig en ik hebben toch nog samen een hele gezellige buitenrit gemaakt in het delftse hout en de dobbeplas. Rhona (van gaia) was lekker aan het stampen in de plassen met als gevolg dat we allemaal onder de modder spetters zaten. OOk jolly was erg braaf, die had tenslotte toch al zo'n 5 kwartier gelopen eer dat ze bij ons was.
Na de rit heeft jolly nog wat peentjes bij ons op stal gegeten en is Anique samen met jolly weer naar huis gegaan. Al met al was het heel gezellig en hopen we de volgende keer op een nog grotere opkomst!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 21:03

het was absoluut erg gezellig! [paard] was erg blij met de emmers peen die ze kreeg

we hebben (ja ik kon het niet laten) op de terugweg toch nog de ruiterpaden in het delftse hout genomen ipv rechtsstreeks langs de boerderij

[paard] was toch wel een beetje moe toen we weer thuis kwamen, wat niet gek was gezien we er op de terugweg ook een redelijk tempo in hadden zitten

Gaia

Re: Boktmeeting delftsehout dobbeplas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 11:07

Het was zeker heel gezellig! Enne... ondanks dat Rhona degene was die flink aan het stampen was toen we in galop door de plassen heen gingen }>, zat ik ook flink onder de modderspetters .
Fijn dat jullie nog goed thuis aangekomen zijn, Anique. Jolly is ook echt een leuke pony!
We moeten het zeker vaker doen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:05

haha, dank je heb vandaag nog geen tijd (en zin ) gehad om alles schoon te maken, maar morgen weer een dag