vanochtend was er een heuse Limbo-boktmeeting op de manege Brunssumerheide... _Anke_, Talleke150, ja_nee, AlexandraM, #Ymke#, Whisperke, Simone, Ellen en ik hebben een buitenrit van 2 uur gemaakt op de Brunssumerheide.
Het weer was echt ideaal! Heerlijk weer om over de hei en door het bos te rijden Alleen de paardjes waren wat fris haha

Bij de eerste gallopberg een flinke gallop om de ergste frisheid wat kwijt te raken, viel Ellen van haar paard af. Gelukkig had ze zich geen pijn gedaan. Komt ze heel droog aangelopen: 'ik heb mn beugel gevonden'! Whahaha, 'geen stress', dat is ons motto!

Vol goede moed verder... na een tijdje waren de paardjes hun meeste frisheid kwijt en konden we wat meer van de natuur genieten

Daarna de tweede gallopberg... man, wat gingen we hard! Ik had de tranen in mn ogen staan, maar het was wel genieten!
Kortom: wat mij betreft was het voor herhaling vatbaar!
Binnenkort maar es meeten i.v.m. de vlaai waarop Ellen ons moet trakteren?

Oja, nog een compliment voor de paarden van Ymke, Anke en Simone! Hoewel jullie je vantevoren afvroegen hoe ze zich zouden gaan gedragen, hebben ze zich echt super gedragen hoor!
Nu nog wachten op de foto's!
Groetjes, Manon