Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StalHaast schreef:Hallo
als er echt meerdere mee willen doen wil ik wel met mn pony naar oud-gastel komen hoor
ben daar nog nooit buiten weesten rijde.
zelf woon ik in sprundel, maarja, heb trailer tot beschikking
ymneuss schreef:Hihi, ik rij ook in Gastel, maar denk niet dat ik zomaar een buitenritje mag maken.
Ze is nogal schrikachtig enzo.
Misschien over een tijdje
ymneuss schreef:Bij iemand thuis.. op de Gastelsedijk
Vlabij dat dierenpensioen..
ymneuss schreef:Haha pfoe, geen idee.
Ze zijn er iig aan het verbouwen.
Weet niet hoe het heet; 'Gastelseveer' ofzo? Of dat is een cafeetje die daar ergens zit.
Edding3000 schreef:haha ik wil wel...
Is het een probleem dat ik geen paard heb en niet kan rijden![]()
Ymmik schreef:stappen kan ikEdding3000 schreef:haha ik wil wel...
Is het een probleem dat ik geen paard heb en niet kan rijden![]()
kan je helemaal niet paardrijden?
ymneuss schreef:Dan leren we het je toch gewoon.
De basis is nog niet zo moeilijk.
ymneuss schreef:dan loop ik der paarden te verknallen hahaha. Nee hoor ik wil het wel leren, k mag er alleen niet té vaak op :S. Wil een jongen het leren, wil het vrouwke het niet...Ik kreeg vandaag een PBtje van ambertJ ofzo, waar in stond dat ze in Gastel woont. Misschien dat zij mee kan
En Ymmik; waarom zou zijn vriendin daar niet blij mee zijn dan
ymneuss schreef:Ik kreeg vandaag een PBtje van ambertJ ofzo, waar in stond dat ze in Gastel woont. Misschien dat zij mee kan
ymneuss schreef:Ik kreeg vandaag een PBtje van ambertJ ofzo, waar in stond dat ze in Gastel woont. Misschien dat zij mee kan
Mazzel-meid schreef:Ik woon in Etten-Leur, maar naar Oud Gastel is vanuit hier nog best een eindje stappen... dus moet eventjes kijken of dat zou lukken!!
Wel een leuk idee hoor!
Edding3000 schreef:ymneuss schreef:dan loop ik der paarden te verknallen hahaha. Nee hoor ik wil het wel leren, k mag er alleen niet té vaak op :S. Wil een jongen het leren, wil het vrouwke het niet...Ik kreeg vandaag een PBtje van ambertJ ofzo, waar in stond dat ze in Gastel woont. Misschien dat zij mee kan
Ik dacht dat al die chickie's het leuk zouden vinden als ik het wel zou willen leren. Agja, mijn vriendin dus niet zó P.