Bokkers uit Slijk-ewijk,of omgeving(Oosterhout,Bemmel,Elst)?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ienna

Bokkers uit Slijk-ewijk,of omgeving(Oosterhout,Bemmel,Elst)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 15:34

Hoi,
Vanaf 1februari woon ik met mijn ouders en paardjes in Slijk-ewijk een klein dorpje bij Oosterhout (gemeente overbetuwe). Nu vroeg ik me af of er bokkers in die omgeving zijn? Dus NIET nijmegen ofzo, maar echt naaste omgeving om een keer samen te gaan rijden ofzo. Ik hoop het wel, aangezien ik nog helemaal niemand ken daar in de buurt! Kom je daar uit de buurt, wil je dan aub hier even reageren of mij een pb sturen? Alvast bedankt!
Groetjes, Lisa en de paardjes

capopjekop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 16:13

Mss kun je daar eens rondkijken op die manege en mensen aanspreken. Als ik naar mijn ex ging, kwam ik door die dorpjes en er zijn zo te zien zat mensen die rijden daar

ienna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 17:02

welke manege? bedoelje de veluwe? dat is in ewijk bij beuningen enzo, ik zit precies aan de overkant van ewijk de waal over!

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:03

Je hebt in Elst de manege van Merm tot Ressen. Die zitten aan de rand van Elst richting Bemmel. Weet alleen niet of er mensen van daar ook op dit forum zitten. Ik heb daar een paar jaar gestaan met mijn vorige paard.

capopjekop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:29

Er zit er net eentje bij jullie kant zeg maar daar bij de ewijkse brug en bij bemmel zit er ook eentje

Hannanas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:35

Leuke topic! Ik verhuis over paar jaartjes naar omgeving oosterwijk, arnhem, elst.

ienna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 18:07

Oké bedankt voor de tips! In Bemmel weet ik inderdaad de manege te zitten, daar zit ook een grote stoeterij en daar staan de paarden van mijn werk. Daar werk ik dus voor een pensionklant zegmaar. Maar was dus vooral benieuwd naar bokkers echt in slijk-ewijk zelf of oosterhout, dat is namelijk op rij-afstand. Maar die manege bij de ewijksebrug aan onze kant ken ik niet, dat zou ik wel eens kunnen zoeken ja!

capopjekop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 19:27

Ik weet ook niet zeker of het een manege is. Maar het is iig een grote boerderij met heel veel paarden

Bij leden kun je nu zeker niet meer op woonplaats zoeken he? Dat kon eerst wel altijd.

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:31

Mijn pony staat in Elst, tegen Bemmel aan. Maar daar heb je dus niets aan hè.

Redneck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 23:28

Net over de brug bij Ewijk ligt manege 'De Merckenhorst' (stond een tijd geleden te koop, dus ik weet niet of het nog zo heet en of het nog steeds een manege is). Dat is trouwens Herveld.....

P.S. Ben je nu definitief over?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 09:25

VMR -> BM

ienna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 21:52

ik wist al niet of hij wel bij vraagmaarraak thuis hoorde! Elst is denk te ver weg om samen buiten te rijden, kwa afstand misschien niet echt maar dan heb je al die drukke wegen en die 80wegen...

ienna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 21:53

Redneck schreef:
P.S. Ben je nu definitief over?

Ja me ouders wonen nu in slijk-ewijk ik zit nog tijdelijk in Hernen.

xDaphne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 21:26

heey,

om naar de manege de merckenhorst te gaan, hoef je vanaf slijk ewijk een klein stukje door het Loenense bos en je komt gelijk bij de manege uit je hoeft niet over de weg heen.
In het loenense bos kun je heerlijke rijden, langs het strand en heel lang stuk langs de dijk op, echt een ideale plek.

Groetjes Daphne

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 21:37

lisa, ik weet wel mooie plaatsjes daaro... vooral vd zomer, gaan we mooi samen naar het gat van hagen, zwemmen met de paardjes... de merckhorst heeft een nieuwe eigenaar en gaat dus nog gewoon voort... beauty heb ik daar laatst gebracht lisa

ienna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 14:23

oké stalnijmegen, daar houd ik je aan! Zodra de paardjes daar staan en het beetj goed weer is gaan wij samen de buurt verkennen, té paard dan wel

Demini

Re: Bokkers uit Slijk-ewijk,of omgeving(Oosterhout,Bemmel,El

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 15:10

Off-topic: Werk jij niet voor Vincent van Gasselt? Ik heb les van Suzan de Klein en volgens mij heb ik jou daar al een paar keer gezien, klopt dat?

ienna

Re: Bokkers uit Slijk-ewijk,of omgeving(Oosterhout,Bemmel,El

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 00:04

Desire schreef:
Off-topic: Werk jij niet voor Vincent van Gasselt? Ik heb les van Suzan de Klein en volgens mij heb ik jou daar al een paar keer gezien, klopt dat?

Ja dat klopt! Heb net ff in je profiel gekeken en ik herken je inderdaad! Ook toevallig!