Ik wil graag een boktrit organiseren in het natuurgebied het Twiske n oostzaan!
lekker een uurtje of twee gezellig rijden met de paardjes en de bokkers die in de buurt wonen

Dus mensen reageren hahaha
Gr Willemijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hmm hopelijk komt het nog
(heet hier pascha7)

Ik zal dit tppic in de gatgen houden ! LIQUITA schreef:Jaahhh...lijkt me gezellig, alleen ben ik niet zo op van die hele wilde ritten. Dus ik wil heel graag weten wat precies de bedoeling is....ik ken ook nog wel wat mensen die misschien interesse hebben.
Dabo schreef:Ik ben ook helemaal voor een relax stap/draf ritje. Met zo'n groep zou het toch heel vervelend zijn als de boel op hol ging.
En zo relaxt mijn paardje vorig jaar was, zo'n heethoofdje is het nu!
@Liquita: leuk, als het maar bokkers zijn he! hahaha
) van auto en trailer maar ik mis alleen nog het rijbewijs E. Dus ik ben een beetje afhankelijk van Vriendlief of bokker "gullit". Maar dat komt vast goed
. 
ik had de planning om een ritje te maken in de vakantie van Februari! Is iedereen dan thuis
uiteraard wordt het een gewoon rustig ritje stap drafje misschien klein galopje! als het maar gezellig en veilig is! Vooral met zo'n grote groep! Als de mensen die echt mee willen mij pben met de datum's die ze NIET kunnen dan kan ik een vaste datum aanstellen

sjorsie schreef:Ik zat me dus al af te vragen of ik een buitenrit had gemaakt waar ik niks meer vanaf wist ofzo![foutje ik dacht dat Dabo Red Dancer was maar dat is een stalmaatje van jullie
[/quote]
hahaha

Ik hou het in de gaten ! Dabo schreef:Ik kan ook altijd, helemaal in het weekend. Door de weeks zit ik met vervoer, maar meestal kan ik wel overdag.sjorsie schreef:Ik zat me dus al af te vragen of ik een buitenrit had gemaakt waar ik niks meer vanaf wist ofzo![foutje ik dacht dat Dabo Red Dancer was maar dat is een stalmaatje van jullie
[/quote]hahaha
Jij staat op de Kalverhoek, zie ik dat goed in je profile?